החור של הגרוש: צרכנות בעין יומית • 10 החידושים היומיים

תומס סאבו - מותג תכשיטי הכסף הבינלאומי, משיק בישראל את קולקציית קיץ 2015 • מבצע מטורף ברשת חנויות אמפוריום • רשת האופנה GOLBARY, פותחת את הקיץ • רשת רהיטי דורון השיקה חדר בצבע לבן
תמי גיל
י"ג סיון התשע"ה / 31.05.2015 20:31

לחצו על תמונה כדי לראותה בגודל מלא

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר רשת תכשיטי ושעוני היוקרה Impress (אימפרס) – מבית רולטיים, יוצאת במבצע לרגל השקת מותג תכשיטי הכסף הבינלאומי תומס סאבו.

במסגרתו: ברכישה מ-300 ₪ ומעלה, מקבלים תיק חוף אופנתי – במתנה (צילום: יחצ אימפרס).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר תומס סאבו – מותג תכשיטי הכסף הבינלאומי, משיק בישראל את קולקציית קיץ 2015, המתאפיינת בחדשנות אופנתית ומביא לקדמת הבמה את הביטוי העצמי ואת הייחודית של העונד, בגימור מושלם ובהתאמה אישית.

הקולקציה מתחלקת לארבע סדרות: צ’ארם קלאב, קארמה בידס, גלאם אנד סול וראבל אט ארט- קולקציה לגברים. תוקף המבצע: החל מ18/5/2015 ועד ה 2015/5/30 או עד גמר המלאי (צילום: אסף לוי).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר אסם חידשה והשיקה לראשונה סדרת “קינוחי כוסות” המציעה בסיס נהדר להכנת מגוון רחב של קינוחי כוסות.

הסדרה כוללת 2 מוצרים: בסיס להכנת קינוחים שוקולדים מפנקים ובסיס להכנת קינוחי גבינה חגיגיים.

טרנד קינוחי הכוסות צובר תאוצה בעולם בשנים האחרונות, ואנחנו רואים אותם יותר ויותר בכל מקום: במסעדות, בארוחות הבוקר המפנקות בבתי המלון, בספרי המתכונים וברחבי האינטרנט באתרי האוכל השונים.

אסם, כמובילת עולם האפייה, יצרה סדרה חדשה שמאפשרת לכם להכין בבית מגוון רחב של קינוחי כוסות, שישדרגו ויגוונו את תפריט הקינוחים שלכם, בלי להשקיע בזה את כל היום…ערכות קינוחי הכוסות של אסם, מכילות פודינג ייחודי בעל מרקם אוורירי המותאם במיוחד לקינוחי הכוסות ומגיע בשני טעמים שונים – שוקולד בלגי או עוגת גבינה.

אל הפודינג מצורפים פירורי פתי בר (וניל או שוקו) שנטחנו במיוחד כדי להקל על ההכנה, שקית זילוף וחוברת מתכונים מגוונת. כשרות: בד”צ העדה החרדית.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר רשת חנויות קיווי לילדים יוצאת במבצע על קולקציית קיץ 2015, במסגרתו: רוכשים פריט אחד ומקבלים את הפריט השני ב- 80% הנחה. המבצע מיועד לפעוטות ולילדים.

בין הפריטים: חולצות, מכנסיים, ברמודות, שמלות, גופיות, אוברולים ועוד…מידות: 3 חודשים עד 10 שנים (צילום: רייצ’ל קליימן).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר רשת רהיטי דורון השיקה חדר בצבע לבן – קולקציית רהיטים מיוחדת מסדרת “בר” היוקרתית, בצבע לבן.

מהיום ניתן להזמין חדרים מסדרת “בר” היוקרתית גם בצבע לבן. הצבע הלבן הוא צבע פופולארי מאוד ויתרונו הרב בכך שניתן להתאימו בקלות לשני המינים, לכל אופי ולכל גיל.

רהיטי דורון מציעה חדרי שינה לנוער עם התאמה לנוער ולצרכיו וכולל מיטות ברוחב 120 ומזרני לאטקס מיוחדים. עבור הילדים מציעים ברהיטי דורון חדר השינה המיועד לילדים החל מגיל שנתיים וכולל מיטה עם מיטת אירוח ומזרנים, ארון עם מגירות חיצוניות גדולות, שולחן עבודה וכוורת תלייה (צילום: יחצ).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר רשת החנויות אמפוריום – מקבוצת סקאל, המשווקת את המותגים וינס קמוטו, BCBG וג’סיקה סימפסון, יוצאת במבצע מטורף וחסר תקדים ברשת חנויות אמפוריום: 30% הנחה על קולקציית קיץ 2015. מבחר דגמים במגוון צבעים.

טווח מחירים: סנדלים – החל מ- 149 ₪ ועד 249 ₪, נעלי עקב – החל מ- 279 ₪ ועד 299 ₪.

ניתן להשיג בחנויות רשת אמפוריום – המבצע יערך עד ה 15.6 או עד גמר המלאי (צילום: אסף לוי).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר רשת נעלי Scoop, משיקה בימים אלה בחנויות הרשת, קולקציית נעלי פרום לצעירות, לקראת הערב הנוצץ והמרגש בשנה במראה צבעוני וצעיר במיוחד, השמה דגש על פריטים אלגנטיים, זוהרים ומרהיבים. הרשת מציעה קולקציה רחבה, המותאמת במיוחד לנשף הסיום, החל מנעלי בובה בלוק זוהר ועד נעלי עקב נוחות שיעבירו לך ערב ריקודים מושלם ומהנה.

הקולקציה החדשה משלבת סנדלים ונעלים עם אלמנטים שונים, המתאימים לשמלות שחורות קטנות וקלאסיות וגם לשמלות צבעוניות נועזות, כמו: אבנים בוהקות, בדי סאטן ונצנצים, במבחר סגנונות.

בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא: נעלי עקב עם עקב עבה – המומלץ מאוד לנוחות, נעלי ערב בסגנון פיפטואו, נעלי ערב עם קידמת נעל מעוגלת, נצנצים עדינים ועקב גבוה קלאסי, נעלי ערב עם עיטורי תכשיט יהלומים על רצועות הסנדל, נעלי סירה שטוחות עם פייטים, נעלי סירה שטוחות עם נצנצים בצבעים: שחור, כסף וזהב, נעלי פיפטואו עם עקב סיכה בצבע כסף בעיטור פפיון דק בקדמת הנעל.

טווחי מחירים של קולקציית נעלי הפרום: נעלי בובה: 49 ₪ – 99 ₪, נעל עקב: 79 ₪ -129 שח, נעלי פלטפורמה: 99₪ – 129₪ (צילום: עמירם בן ישי).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר בפתחה של עונת האירועים, כמו הגדולים גם הקטנטנים מבקשים להתהדר בבגדים חגיגיים לאירוע משפחתי, לימי הולדת של החברים מהגן/ ביה”ס, למסיבות סיום הלימודים ולכל אירוע שמחייב להתלבש קצת יותר חגיגי מהרגיל…

במהלך השנים, חרט המותג אושקוש על דגלו, ערכים מהותיים המלווים אותו עד היום: בגדים מבדים עמידים ואיכותיים, גזרות נוחות ומחמיאות ודגמים שימשיכו להיות רלוונטיים, גם בעוד חמש או עשר שנים, כך שההורים יוכלו להעביר את הפריטים בין הדורות השונים. קולקציית קיץ 2015 של המותג האמריקאי, ממשיכה את העקרונות האלו ומציעה קולקציה אופנתית, מהודרת, מרעננת ואיכותית לילדות ולילדים לאירועים.

בארון הבנות – בדיוק מה שבנות אוהבות: שמלות כותנה מסתובבות, באיכות בלתי מתפשרת עם טול צבעוני לתוספת חגיגית, שמלות פפיון המתכתבות עם אופנת שנות השישים, שמלות ויסקוזה קלילות מכווצות בחלקן העליון בהדפסים אתניים טרנדיים , סט של חולצה וחצאית בלבן עם נקודות כסף ועוד.

בארון הבנים – כל מה שבנים אוהבים: חולצות משובצות (למשל של כתום, כחול ולבן או בשילובי גוונים של כחול), חולצות פולו חלקות בצבעוניות מגוונת, מכנסי כותנה ארוכים בגזרת צ’ינו, מכנסי ברמודה וחולצות מכופתרות חלקות או בדוגמאות עדינות של פסים .מידות: 2-12. בגדי תינוקות 3- 24 חודשים (צילום: טל טרי).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר רשת האופנה GOLBARY, פותחת את הקיץ במבצע אטרקטיבי במיוחד עד 50% הנחה על מגוון פריטים. בין הפריטים בקולקציה: חולצות, גופיות, מכנסיים, שמלות מקסי, שמלות קצרות ועוד…

תוקף המבצע: 30.06.15 – אין כפל מבצעים. לא כולל מוצרי  PROMO.

להשיג ברשת GOLBARY המונה 85 סניפים בקניונים ובמרכזי קניות ברחבי הארץ (צילום: שרבן לופו).

t

גרוש מחורר בשנה הראשונה לחייו התינוק גדל בקצב מהיר ולמעשה משלש את משקל גופו, בניית העצמות, השלד והשיניים חשובה מאוד עבור התפתחותו. עבור כל אלו ספיגת סידן בגוף קריטית עבור התינוק ועבור עתידו. כדי להגביר את ספיגת הסידן בגוף ולשמור על רמות הסידן בתוך גוף התינוק משרד הבריאות ממליץ מתן תוסף ויטמין D3 לכל התינוקות, החל מגיל לידה ועד גיל שנה.

בניגוד לרוב הויטמינים המגיעים מהמזון בלבד, ויטמין D מצוי בעור בצורה בלתי פעילה והופך פעיל כאשר העור נחשף לקרינה אולטרה-סגולית (UVB) של השמש.

מחקרים מצביעים כי פעוטות וילדים אינם מקבלים כיום מספיק ויטמין D. הסיבות לכך כוללות את התגברות החשש לסרטן העור וההמלצה למרוח קרם הגנה בכל חשיפה לשמש, כמו גם שהות ארוכה יותר בתוך הבית, בצהרונים ובמעונות.

בנוסף, חלב אם מכיל כמויות קטנות של ויטמין D (ריכוז של 25 יחידות לליטר בהשוואה למינון יומי מומלץ של 400 יחידות, שהינו פי שמונה מהריכוז בליטר חלב אם בממוצע. את טיפטיפות ויטמין D ניתן לרכוש בבתי המרקחת, קופות החולים וברשתות הפארם ללא מרשם רופא. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות