אפקט ישי ואריאל: דרעי ובנט שוחחו, עשויים לשתף פעולה

על רקע המתיחות בין אלי ישי ואריה דרעי ומנגד בין אורי אריאל לנפתלי בנט, והדיווחים כי ישי ואריאל שוקלים ריצה משותפת, שוחחו בנט ודרעי וסיכמו על שיתוף פעולה במטרה למנוע הקמת מפלגה שכזו
אליעזר היון
כ"א כסלו התשע"ה / 13.12.2014 18:28

האיום של אלי ישי מייצר ברית מפתיעה: במגזין שישי של חדשות 10 פורסם אמש [שישי] כי מגעים מתקיימים בין יו”ר ש”ס אריה דרעי ויו”ר הבית היהודי נפתלי בנט.

השיחה בין השנים מגיעה לאחר נתק ממושך, והרקע לקיומה הוא הברית בין אלי ישי לאורי אריאל העשויה להיכרת על פי הפרסומים בסוף השבוע.

אלי ישי נמצא באופן כמעט וודאי בדרכו החוצה ממפלגת ש”ס. כפי שדווח בחרדים10 קיים אלי ישי פגישת התייעצות עם הגראי”ל שטיינמן שעל תוצאותיה הדעות חלוקות. בסביבת ישי טענו כי הרב ברך את ישי לקראת הקמת מפלגה חדשה, בעוד בביתו של הרב הכחישו את הפרסום.

הפרסומים על פרישתו של ישי מופיעים על רקע שני סקרים שפורסמו באתר וואלה, ולפיהם מפלגה חרדית-לאומית בראשות שר הבינוי אורי אריאל מהבית היהודי וח”כ אלי ישי מש”ס, תגרוף שבעה מנדטים.

הסקרים נערכו בעשרת הימים האחרונים, האחד על ידי פרויקט המדגם בראשות מינה צמח, והשני על ידי רפי סמית, והם בוצעו על רקע אפשרויות הפיצול הן בבית היהודי, כאשר אורי אריאל יפרוש עם מפלגת תקומה, והן בש”ס, כאשר אלי ישי יפנה לדרך נפרדת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות