“מה האירוע הפסיכוטי הזה?”: איש התקשורת רתח על אהוד ברק

אהוד ברק קרא להטיל "מצור על הכנסת" ולהשבית את המדינה בכדי שנתניהו יבין "שנגמר זמנו" - ועורר סערה • בתכנית 'הפטריוטים' ינון מגל תהה: "איפה הפרקליטות? זו קריאה למרד. אנחנו במלחמה מופרעים. והוא מדבר חופשי, גלי צה"ל וזה וכל הערבים מצטטים אותו"
חרדים 10
י"ז אדר א' התשפ"ד / 26.02.2024 18:21

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק קרא בריאיון לגלי צה”ל להטיל “מצור על הכנסת” ולהשבית את המדינה בכדי לגרום לראש הממשלה בנימין נתניהו להבין “שנגמר זמנו” – ועורר סערה.

דבר ראשון בקלפי: מה תעשו אם תהיה אזעקה כשאתם בוחרים?

ברק אף פירט את תוכניתו איך לגרום לנתניהו לפרוש: “צריך ש-30 אלף אזרחים יהיו מסביב לכנסת באוהלים במשך שלושה שבועות, יום ולילה. כשהמדינה תהיה מושבתת – נתניהו יבין שנגמר זמנו ושאין בו אמון”, אמר.

איש התקשורת ינון מגל, מגיש  תכנית ‘הפטריוטים’ בערוץ 14, לא הצליח להתעלם – ובמהלך השידור אמש זעם: “מה זה הדבר הזה? איפה הפרקליטות? זו קריאה למרד. אנחנו במדינה דמוקרטית, יש פה בחירות.

“אנשים נבחרו, מה זו המופרעות הזאת?”, שאל מגל, “מה האירוע הפסיכוטי הזה? על מה הוא מדבר? לא הקורונה, לא חקירות, לא צוללות, לא הרפורמה המשפטית”.

מגל שאל “מה הם רוצים?” – ואמר על ברק: “והוא מדבר חופשי, גלי צה”ל וזה וכל הערבים מצטטים אותו והכל, חרבו דרבו מסיבות, מה אתם רוצים? אנחנו במלחמת מופרעים”.

בראיון בגלי צה”ל אמר ברק על בני גנץ וגדי איזנקוט: “הגעתי למסקנה שהם צריכים להישאר בקבינט המלחמה. כמה היא חשובה ומונעת מהחלטות הרפתקניות, מופקרות או מונעות על ידי הסחיטה של בן גביר וסמוטריץ’ ולא על ידי האינטרס הלאומי של מדינת ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות