עובר ל-13? ערוץ 14 הטיל פצצה: שרון גל נשאר אצלנו וזה מה שיגיש

ערוץ 14 הודיע כי איש התקשורת המגיש שרון גל נשאר בערוץ - למרות שלפני חודש הודיע על עזיבתו לטובת ערוץ 13 • גל לא יחזור להגיש את המהדורה המרכזית • אז מה כן?
אבי כץ
י' ניסן התשפ"ד / 18.04.2024 14:38

ערוץ 14 הודיע היום (חמישי) כי איש התקשורת והמגיש שרון גל, שהודיע לפני חודש על מעבר לערוץ 13 – נשאר בערוץ.

מה ליפא חיפש וחיפש ולא מצא בשום פינה כשערך בדיקת חמץ?

על פי הודעת הערוץ, גל יגיש את הרצועה של השעה 19:00, שהוגשה עד כה על ידי אראל סג”ל. סג”ל יעבור להגיש את הרצועה של השעה 18:00, לצדו של שמעון ריקלין.

בהודעה נאמר: “אנו שמחים להודיע ששרון גל נשאר בערוץ 14 יגיש את הרצועה של השעה 19:00, ומאחלים לו בהצלחה. את הרצועה של השעה 18:00 יגישו במשותף אראל סגל ושמעון ריקלין”.

לפי דיווח של רן בוקר מ-ynet,  בחמ״ל של חדשות 13 בוואטסאפ חלק מהכתבים הביעו שביעות רצון מההודעה ששרון גל לא מגיע ויישאר בערוץ 14. אחד מהם מהם כתב: “ענק”, בעוד אחרים הגיבו באימוג׳י של צחוק.

גל נמנה על צוות מגישי ערוץ 13.  הוא התחיל את דרכו ככתב בחדשות 10 ועם הזמן עבר למשבצת המגיש והוביל תוכניות כגון ‘לילה כלכלי’ ו’שרון ורני’. מאוחר יותר  הגיש את רצועת חמש בערב של רשת, שהניבה נתוני רייטינג יפים. בפברואר לפני, הודיע  להנהלת רשת 13 כי הוא עוזב את הערוץ לטובת מעבר לערוץ 14.

לפני כחודש בישר מנכ”ל רשת 13 אמיליאנו קלמזוק לעובדים על חזרתו של גל וכתב להם כי המערכת בודקת מספר אפשרויות לשילובו של גל, “ביניהן: תכנית בהגשה זוגית. שרון צפוי גם לקחת חלק במהדורה המרכזית וברצועות השונות של חברת החדשות”.

קלמזוק פנה לעובדים וכתב: “אני שמח על חזרתו של שרון גל לרשת 13. השתלבותו מחדש בערוץ היא חלק מתפיסת עולם לפיה תפקידנו ליצור טלוויזיה לכל הישראלים, לעודד דיאלוג, לטפח הבנה בין סוגים שונים של אנשים, להעלות למסך מגוון רחב של דעות ולחזק את החברה הישראלית גם בעתות משבר וגם בימים שיבואו אחריו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות