גלנט גילה ללוחמים בגבול עזה: חצי ממחבלי חמאס חוסלו או נפצעו

שר הבטחון ללוחמי התותחנים הנמצאים בשירות מילואים בעוטף עזה: " מחבלים יישארו ואנחנו נלחם בכיסי התנגדות, עוד נקודה ועוד פשיטה, וזה ייקח חודשים, זה לא ייקח יום אחד. מצד שני, אין להם אספקה, אין להם תחמושת, אין להם תגבורות, קשה להם לטפל בעצמם, בפצועים"
אריה ריבקינד
י"ט שבט התשפ"ד / 29.01.2024 17:46

שר הביטחון יואב גלנט שוחח היום (שני) עם לוחמי התותחנים הנמצאים בשירות מילואים בעוטף עזה –  ומסייעים לכוחות הלוחמים בשטח רצועת עזה.

נתקלתם בבעיה ברישום לגן ילדים, בתי ספר וסמינרים? • כל המידע כאן

השר אמר: “אנחנו במלחמה ארוכה, אבל בסוף אנחנו נשבור את החמאס. חייבים ללכת עד למצב שמחסלים את הארגון הזה כארגון צבאי שמסוגל לייצר התקפות כנגד מדינת ישראל וכמערכת שלטונית”.

הוא הוסיף: “מחבלים יישארו ואנחנו נלחם בכיסי התנגדות, עוד נקודה ועוד פשיטה, וזה ייקח חודשים, זה לא ייקח יום אחד. מצד שני, אין להם אספקה, אין להם תחמושת, אין להם תגבורות, קשה להם לטפל בעצמם, בפצועים, ודברים אחרים. חיסלנו כבר רבע מהמחבלים של חמאס לפחות ויש עוד מספר כזה של פצועים”.

לדבריו, “שעון החול הולך ומתהפך נגדם, ואת זה צריך לדעת – זה קרב של נחישות לאומית והתמדה, ואנחנו צעד אחד צעד נביא לתוצאה. זה הדבר המרכזי ביותר והוא דורש מרכיב אחד מאוד מרכזי – אחדות.

“אצלכם בשטח לא שואלים מי הגיע מפה ומי הגיע משם, ומה דעתו של זה ומה דעתו של ההוא – אנחנו נלחמים ביחד, את זה צריך להקרין כלפי מעלה ושכולם יתנהגו בדרך הזאת.

“כולם צריכים להבין שהמוסדות הנבחרים – הממשלה, הכנסת, מייצגים את כל הציבור בישראל, והמערכה מובלת על ידי מי שרואה את טובת כלל הציבור בישראל – כל המגזרים, כל האנשים בתוכו. זה המפתח בשביל לתת כוח לכוחות. ולכן, מקסימום פעילות מאחדת ומאוחדת שתקרין כלפי מטה.

“יש שלוש מטרות היום למלחמה – אחת זה לחסל את החמאס. שתיים, להחזיר את החטופים. שלוש, לשמור על אחדות עם ישראל – זאת גם מטרה בתוך התהליך הזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות