עמית סגל תוקף: ‘דוממים אל מול התנפלות בריונית על שורת מניינים’

הפרשן הפוליטי עמית סגל תוהה להיכן נעלמו "הדתיים המקצועיים" - "אלה שמקלדתם כרויה לכל רבע זיוף במגזר שלהם אבל דוממים מול התנפלות ביריונית בתל אביב" • ולמי ממתין ינון מגל?
חרדים 10
י"א תשרי התשפ"ד / 26.09.2023 11:40

עמית סגל, פרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, תקף הבוקר (שלישי) את מי שהוא מגדיר “דתיים מקצועיים” – שמדגישים פגמים במגזר שלהם פנימה, אבל נמנעים מלגנות את התנהלות מחאת השמאל בתפילות יום הכיפורים בתל אביב.

רוצה לעבוד ב’מוסד’, שב”כ, או במשטרה? בא להשתלב בשכר גבוה

“אירועי כיכר דיזנגוף הם נייר לקמוס מצוין לאיתור הדתיים המקצועיים, אלה שמקלדתם כרויה לכל רבע זיוף במגזר שלהם אבל דוממים מאז אתמול אל מול התנפלות בריונית על שורת מניינים בתל אביב.

“שופטים ועיתונאים, ח”כים וקובעי דעת קהל ששותקים או ממלמלים משהו בלתי מחייב. פתאום מתברר שכל הזמן הזה הם לא יצאו באומץ נגד המגזר שלהם, כי קבוצת ההתייחסות האמיתית שלהם היא הצד השני, שבו מרוחה החמאה”.

איש התקשורת ינון מגל פרסם בחשבון הטוויטר רשימה של אנשים שהמתין כי יגנו את ההתנפלות של מפגיני השמאל על המתפללים – אך לא שמע כזה. “לא גינו את האנטישמיות ביום הכיפורים בתל אביב: יצחק הרצוג, גלי בהרב מיארה, עמית איסמן, יאיר לפיד, בני גנץ, נפתלי בנט, חילי טרופר, זאב אלקין, אביגדור ליברמן, רון חולדאי, רובי ריבלין. רשימה חלקית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות