העיתונאית מערוץ 13 זעקה: ‘ראיתי נשים מושכות בציציות. לא נתפס!’

כתבת ערוץ 13 מוריה אסרף וולברג תוקפת בחריפות את אנשי השמאל שהפריעו לתפילות יום הכיפורים בתל אביב • "המחאה היא נגד הרפורמה או נגד כל דבר שמריח טיפה יהדות?!" • "כל הדברים מותרים? הכל כשר? הכל מותר? שום דבר לא נשאר קדוש?"
חרדים 10
י"ב תשרי התשפ"ד / 26.09.2023 23:14

מוריה אסרף וולברג,  הכתבת המדינית של חדשות 13, הזדעזעה מהתיעודים שהתפרסמו מכיכר דיזנגוף בערב יום כיפור, ובמהלך שידור בערוץ  תהתה בזעזוע האם המחאה היא נגד הרפורמה או על כל מה שמריח יהדות?

“יהודים הפריעו ליהודים אחרים להתפלל ביום כיפור, כל הדברים מותרים? הכל כשר? הכל מותר? שום דבר לא נשאר קדוש? גם לא יום הכיפורים?”, זעקה  בשידור חי.

אסרף-וולברג הוסיפה: “אין מה להגיד כשרואים את התמונות האלו, זה דבר שהוא מזעזע. אנשים איבדו כל גבול במחאה הזאת, זה דברים שהם פשוט מזעזעים, אני רואה את התמונות האלה אתמול ואני אומרת מה הקשר? עד לאן אתם הולכים? נגד מה אתם מפגינים?”

היא הוסיפה בהתרגשות:  “המחאה הזאת היא נגד רפורמה משפטית או נגד כל דבר שהוא מריח טיפה יהדות? בזמן שיש פה אנשים שמרגישים שהדמוקרטיה שלהם נרמסת, יש פה אנשים רבים שמרגישים שהיהדות שלהם נרמסת, שהם לא מסוגלים להתפלל ביום כיפור במרחב הציבורי”.

היא  אמרה בכאב: “פרובוקציה? אצבע בעין? להתפלל ביום כיפור! אני ראיתי תמונות של נשים מושכות בציציות של מתפללים באמצע יום כיפור, חבר’ה, אלו תמונות מישראל 2023, זה לא נתפס”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות