זהבי סירב להתנצל על ‘תתלו עצמכם עם התפילין’ – ולא ישוב לשדר

נתן זהבי, שהושעה משידוריו ברדיו 103FM בעקבות דבריו בשידור נגד הדת והחרדים - "הייתי שמח לו כמה מכם היו קושרים את התפילין לגרון שלהם ותולים את עצמם" - מסרב להתנצל ולא יחזור יותר לשדר בתחנה
חרדים 10
ח' אדר התשפ"ג / 01.03.2023 18:01

אחרי יותר מ-25 שנות שידור בתחנה: שדרן הרדיו נתן זהבי, שהושעה משידור ברדיו 103FM בעקבות דברים קשים שאמר נגד הדת – מסרב להתנצל, וככל הנראה לא יחזור יותר לשדר בתחנה.

על פי דיווח של גיל משעלי באתר ‘מאקו’, מנכ”ל התחנה אור צלקובניק הבהיר לזהבי כי הוא לא יחזור לשדר אם לא יתנצל בפני המאזינים בשידור על התבטאויותיו הקשות נגד הציבור החרדי בחודש נובמבר האחרון – שהבילו להשעייתו.

השדרן בן ה-76 סירב לדרישה ובשלב זה לא ישוב לשדר.

גורמים בתחנה אמרו ל’מאקו’: “ניתנה לזהבי אופציה להתנצל על הדברים הפוגעניים שאמר, אבל הוא בחר שלא להתנצל ולכן עד שהוא לא יעשה את זה, הוא לא יחזור למיקרופון”.

גורמים אחרים טענו: “אין סיכוי שהוא יחזור, נותנים לו צ’אנס להתנצל אבל זהבי כמו זהבי לא יתנצל ולכן ההשעיה תימשך ותימשך והוא פשוט לא יחזור”.

בחודש נובמבר האחרון עורר סערה לאחר שבשידור חי בתוכניתו “זהבי עצבני” ברדיו 103FM איחל כי חרדים ודתיים יקשרו את התפילין לגרון ויתלו את עצמם.

זהבי אמר אז: “כל הדרעקעס האלה, מצטטים לי פסוקים מהתנ”ך, תתפללו, תניחו תפילין, תדליקו נרות שבת, תפרישו חלה, תלכו לבושים צנוע, לכו קיבינימט עם הצניעות ועם החלות, ועם ההדלקת נרות ועם התפילין”.

הוא  הוסיף: “הייתי שמח לו כמה מכם היו קושרים את התפילין לגרון שלהם ותולים את עצמם מרוב שהם לא עושים כלום אבל הם נציגי ציבור”.

להתבטאות בנובמבר קדמו שורה של מקרים בהם זהבי התבטא בחריפות – והושעה מתחנת הרדיו.

חודשים ספורים בלבד לפני האמירות שהובילו להשעייתו האחרונה,  זהבי הושעה לאחר שאמר בשידור: “מייחל לשריפת אולפן ערוץ 14 על יושביו”. גם אז ב-103FM מיהרו לגנות את הדברים, ועל אותה אמירה הסכים זהבי להתנצל וחזר לשדר.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זהבי
    02/03/2023 06:30
    כחלון יצחק
  1. הייתי מעיף אותו מכל המקומות שהוא נמצא כולל העיתון מעריב

  2. זהבי
    08/03/2023 00:32
    מיקו
  3. בסך הכל בן אדם קנאי ומסכן.חוסו עליו

  4. נתן זהבי
    15/04/2023 23:02
    לאה
  5. בושה שאדם בגילך מדבר בצורה כזו ומנסה להסביר כאילו לא אמרת כלום,אתה באמת חושב שנולדנו אתמול? פשוט תתבייש