בכיר איראני: ‘המוסד’ חדר לצמרת, הבכירים צריכים לחשוש לחייהם

עלי יונסי, שר המודיעין האיראני לשעבר, תקף בחריפות את הנהגת המדינה: סוכני מודיעין ישראלים הסתננו לדרגים הגבוהים ביותר במערך המודיעין • "המוסד הצליח, בפיתוי של השפעה וכסף, להסתנן לגופים ביטחוניים של המשטר"
חרדים 10
כ' תמוז התשפ"א / 29.06.2021 21:42

שר המודיעין האיראני לשעבר, עלי יונסי, אמר היום (שלישי) כי שירותי הביון של ישראל הצליחו לחדור למגזרים שונים במדינה וכי בכירים רבים שותפים לקנוניה שבה מעורב המוסד.

השר לשעבר, שמתח ביקורת על מנגנוני הביטחון של איראן,  טען כי היקף החדירה של ‘המוסד’ גדל בעשור האחרון ברמה כזאת, ש”כל בכירי הרפובליקה האסלאמית צריכים לחשוש לחייהם”.

לפי דיווח ב’ישראל היום’, יונסי אמר לאתר החדשות האיראני ג’מארן: “מנהיגי המדינה לא מגלים כל עניין בטובת הציבור ובחייהם, והמוסד הצליח, בפיתוי של השפעה וכסף, להסתנן לגופים ביטחוניים של המשטר”.

השר לשעבר האשים: “כעת המשטר עסוק בלרדוף אנשים שנאמנים למדינה, במיוחד מהזרם הרפורמיסטי, במקום לזהות ולעצור את המסתננים הפועלים בשירותה של ישראל. המשטר הקים הרבה סוכנויות מודיעין בעלות תפקידים חופפים, זאת במטרה להחליש את תפקודו של המשרד לענייני מודיעין”.

יונסי כיהן כשר המודיעין בתקופת כהונתו של הנשיא הרפורמיסטי מוחמד חתאמי, בין השנים 1997 ו-2005.

אין זה הבכיר האיראני הראשון הטוען כי ישראל חדרה לצמרת האיראנית.

נשיא איראן לשעבר, מחמוד אחמדינג’אד, טען בחודש שעבר כי סוכנים ישראלים הסתננו למערך הריגול הנגדי, ובמיוחד למחלקה העוסקת בריגול ישראלי, וכי גורמים בתוך שירותי המודיעין של איראן עסקו בטיוח וטשטוש עקבותיהם של מחסלי מדעני הגרעין האיראנים.

אחמדינג’אד, שנפסל מלהתמודד בבחירות האחרונות לנשיאות, ‘נקם’ בשבוע שעבר במנהיג העליון עלי חמינאי בדרך כואבת כאשר הפיץ שגיסו של חמינאי ואיש אמונו חסן באקרזאדה-חוג’אסתה מקיים קשר סודי עם ישראל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות