צרפת: נעצר בחשד שחטף והתעלל ביהודייה כ”נקמה למען פלסטין”

לפי דיווחים בתקשורת הצרפתית, האישה היהודייה התקשרה ביום ראשון לאמה והודיעה לה שהיא מוחזקת בשבי בדירתו של אדם בפרבר של פריז • כוח מיוחד של המשטרה פרץ לדירה, חילץ את האישה ועצר את הגבר בחשד לחטיפה, התעללות ואיום ברצח
חרדים 10
ט"ז ניסן התשפ"ד / 24.04.2024 00:20

תקרית אנטישמית מזעזעת בצרפת: משטרת פריז עצרה גבר בחשד שחטף אישה יהודייה בז׳נוויליה – פרבר במערב פריז – התעלל בה ואיים על חייה.

לפי דיווח בחדשות 12, החוטף הודה בחקירתו, כי “המעשים בוצעו כנקמה למען פלסטין”.

לפי דיווחים בצרפת, היהודייה התקשרה ביום ראשון לאמה והודיעה לה כי היא מוחזקת בשבי בדירתו של אדם שאותו פגשה לפני שבוע.

לפי מקורות במשטרה, אותו גבר גם שלח הודעות למשפחתה של האישה, כאשר בין היתר הוא שיגר מסרון לאמה שבו נכתב: “בהצלחה, לעולם לא תמצאי את בתך, לעולם לא תראי אותה שוב”.

הוא גם שלח הודעה דומה לחבר לשעבר של האישה, והסביר שהוא רוצה “לנקום את נקמת פלסטין”.

לאחר שהאם קיבלה את שיחת הטלפון מבתה, היא פנתה למשטרה, שהצליחה לאתר את הדירה שבה הוחזקה. כוח התערבות מיוחד של משטרת נאנטר פרץ לדירה וחילץ את האישה כשהיא בריאה ושלמה.

החשוד, גבר בן 32, נעצר לחקירה. הוא חשוד בעבירות של חטיפה ובביצוע מעשים חמורים במיוחד.

חבר הפרלמנט היהודי מאיר חביב הגיב “תודה לאל שהיא הצליחה לברוח! בדומה לטולוז, לשרה חלימי ולהיפר כשר – שנאת ישראל הורגת בצרפת. זה הדלק של האנטישמיות, שנאת ישראל היא להב הפגיון האיסלאמיסטי”, אמר.

“בינתיים, המפלגה הסוציאליסטית בצרפת רוצה להפסיק את משלוחי הנשק לישראל, שר החוץ סטפן סז’ורנה מאיים על ישראל בסנקציות וצרפת מצביע עם אלג’יריה, קובה ורוסיה לטובת הצטרפותה באו”ם של פלסטין שאינה מכירה בישראל!!! זה עוד בלי להזכיר אפילו את הטירוף של מפלגות השמאל הקיצוניות ואנשיו של מלנשון…אני עצוב ומודאג עבור יהודי צרפת אבל מעל הכל, כפי שאני חוזר ואומר, אני דואג לצרפת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות