הפגישה: לשכת רבלין לא התייחסה להסתה של ליברמן כנגד החרדים

שיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין וח"כ אביגדור ליברמן נפגשו לשיחה שנמשכה 45 דקות • הנשיא יפרסם בימים הקרובים הצהרה ובמסגרתה ייתן פרשנות מפורטת למתווה שלו
אריה ריבקינד
ט"ו חשון התש"פ / 13.11.2019 15:55

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ויו”ר מפלגת ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, נפגשו היום (רביעי) למה שהוגדר על ידי בית הנשיא “שיחה מעמיקה על אתגרי השעה שבין היתר עסקה בסוגיות הביטחון והלחימה העומדים במרכזו של סדר היום”.

הפגישה נמשכה 45 דקות.

לפי ‘מעריב’, הנשיא ריבלין יפרסם בימים הקרובים הצהרה ובמסגרתה ייתן פרשנות מפורטת למתווה שלו להקמת הממשלה.

לפי הודעת בית הנשיא, “השניים הסכימו כי לאור ההחלטות המשמעותיות העומדות לפתחה של ממשלת ישראל בתקופה הקרובה, עליה להיות יציבה ורחבה ככל הניתן וזאת, בין היתר, נוכח המצב הביטחוני והכלכלי, וכן כי על ממשלה שכזו לכלול את שתי המפלגות הגדולות כמרכיבים מרכזיים בה”.

בנוסף שוחחו השניים גם על המתווה שהציע הנשיא לראש הממשלה ולבני גנץ, אשר “בבסיסו מספר עקרונות הדורשים סיכום מדויק בין שני הצדדים”.

הנשיא חזר באוזני ח״כ ליברמן על פרטי המתווה, כפי שהציגם בפני הציבור – והדגיש כי הוא נכון לעמוד לרשות הצדדים בכל הבהרה נוספת שתדרש לטובת הקמת ממשלה מהר ככל הניתן.

בהודעת בית הנשיא לא צוין אם הנשיא שוחח עם ליברמן על ההסתה נגד הציבור החרדי.

כפי שדווח בחרדים 10, לקראת הפגישה שיגר סגן השר יעקב ליצמן מכתב לנשיא המדינה – וקרא לו להפסיק את ההסתה נגד הציבור החרדי.

“המפלגות החרדיות והדתיות מונות קרוב למיליון וחצי איש שנפסלים ומושמצים על ידי פוליטיקאים ללא שום סיבה, ולכן אני פונה אליך כבוד הנשיא שתפעל בכל כוחך עבור הנמכת הלהבות ושינוי השיח”, כתב ליצמן.  “אבקש ממך להעלות את הדברים בפני ח”כ אביגדור ליברמן במהלך פגישתכם המתוכננת לימים הקרובים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות