חבר הכנסת הערבי חשף: זו התכנית של ‘כחול לבן’ להפיל את נתניהו

חבר הכנסת מנסור עבאס מהרשימה המשותפת סיפר בראיון לגל"צ על יוזמת 'כחול לבן' להקים ממשלה זמנית לכמה חודשים - שכל מטרתה היא להפיל את ממשלת הימין • ''אין לי אשליות, ממשלת המיעוט לא תחזיק יותר מכמה חודשים"
אריה ריבקינד
ט"ו חשון התש"פ / 13.11.2019 18:34

חבר הכנסת מנסור עבאס מהרשימה המשותפת סיפר הערב (רביעי) על יוזמת מפלגת ‘כחול לבן’ להקים ממשלת מיעוט זמנית – במטרה להפיל את שלטון נתניהו.

”אין לי אשליות, ממשלת המיעוט לא תחזיק יותר מכמה חודשים ואנחנו מודעים לזה שהממשלה הזו היא ממשלת מעבר, כדי להוציא את בנימין נתניהו ממשרד ראש הממשלה”, אמר עבאס בראיון לירון וילנסקי ויעקב ברדוגו בגלי צה”ל.

הוא הוסיף: ”ראש הממשלה משתמש במשרד ראש הממשלה ככלי פוליטי, וממנה את נפתלי בנט לשר הביטחון כדי למנוע ממנו להתחבר לממשלת כחול לבן”.

המראיין, יעקב ברדוגו, סיפר כי ח”כ עופר שלח מכחול לבן הוא האדריכל של היוזמה להקים ממשלת מיעוט בתמיכת המפלגות הערביות, שכל מטרתה להפיל את ממשלת הימין.

יאיר נתניהו צייץ:

“עובדה מעניינת שכדאי לכולם לדעת. כחול לבן וליברמן מתכננים להקים שבוע הבא ממשלה עם הרשימה המשותפת. הרשימה כוללת בתוכה את הפלג הישראלי של ‘האחים המוסלמים’. אתם יודעים איך קוראים לפלג של ה’אחים המוסלמים’ אצל הפלסטינים? תנועת חמאס! שיהיה לנו בהצלחה…”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות