ליברמן טען שנתניהו משסה בו את ‘כתבי החצר’ שלו – ושיגר איום

יו"ר ישראל ביתנו תקף את נתניהו ואת העיתונאים אותם כינה "להקת כתבי החצר של רחוב בלפור" שנשלחים, לדבריו, להשתלח בו • ליברמן שיגר איום: "כנראה שנתניהו לא מכיר את התופעה הנקראת אפקט הבומרנג" • יאיר נתניהו הגיב: "זה בעצם עבירה פלילית של איום מאפיונרי הציוץ הזה"
אריה ריבקינד
י"ב תשרי התש"פ / 11.10.2019 12:31

יו”ר ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, תקף הבוקר (שישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו בחשבון הטוויטר שלו – וטען כי נתניהו משסה בו את כתבי החצר שלו.

“ביומיים האחרונים שמעתי בליל של חנופה והשתלחויות מצד ‘עסק ביש’ (ברדוגו – יואב יצחק – שרון גל), להקת כתבי החצר של רחוב בלפור”,  צייץ ליברמן. “כנראה שנתניהו לא מכיר את התופעה הנקראת אפקט הבומרנג. כדאי מאוד שמישהו יספר לו על התופעה המעניינת הזאת.

יאיר נתניהו הגיב: “אתה בעצם מאיים פה שתדאג לפרסם נגדו בתקשורת העומדת לרשותך ? (ידיעות, ערוץ 12, וכו)? זה בעצם עבירה פלילית של איום מאפיונרי הציוץ הזה.

חבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד הגיב לדבריו של ליברמן: “איווט, עצוב לראות כיצד הפרגמטיות שהיתה בך הפכה לשנאה אישית כלפי נתניהו. מדינת ישראל חשובה יותר מכעס אישי ושמירת טינה. לא יורקים לבאר ממנה שתית”.

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הדברן
    12/10/2019 14:47
    אני
  1. איוונט מאמי כאן ישראל לא רוסיה חתיכת נבלה

  2. אוהבים אותך אביגדור
    12/10/2019 14:54
    ראובן שלמה
  3. אביגדור ליברמן אומנם לא הצבעתי לך אבל אני אוהב אותך על אומץ ליבך ועל המעשה הנכון שעשית אתה הגבר היחידי שעצר את הרודנות של נתניהו ואתה זה שתשלח אותו הביתה בצדק. הצלת את מדינת ישראל. שיקרה לנו. מרודנות נתניהו

    • שלם   13/10/2019 09:06

      ליברמן לך מכאן אתה פוטין בהגדלה . אינך מתאים כלל

      • עמי   13/10/2019 11:43

        אם ליברמן הוא פוטין מה עושה ראש הממשלה שמתרפס לפוטין מי שנוסע לרוסיה מסכן את עצמו פוטין לא עושה לאף אחד הוא הכי מסוכן

  4. המפיונר
    15/10/2019 20:15
    יהודי
  5. מרוב תסבוכת עם עצמך,הכנסת עצמך לחור שחור,
    אתה צריך להחליט מאיזה צד תראה פחות שקרן זגזגן
    רודף כבוד. אם תוריד את הראש ותלך עם שנואי נפשך נתניהו והחרדים. או שנואי נפשך לשעבר הערבים.בתור ראש של מפלגה אנטישמית במוצהר,
    נראה לי שהכיוון ברור. אתה הראשון שתתן גושפנקא רישמית לערבים לשלוט בישראל.