דרעי: יש עוד אפשריות מעבר לבחירות שלישיות. חכו ותראו

יו"ר ש"ס בפתח ישיבת הסיעה: "שומע מאז הבחירות כנראה משאלות לב בשמאל, בכחול לבן, שש"ס תעזוב את נתניהו ותעבור לשמאל. אני יזמתי את הבלוק. צר לי לאכזב את כולם" • "גנץ מסרב לדבר עם נתניהו, כנראה שתומכי הטרור שנמצאים בתוך המפלגות הערביות יותר כשרים מאיתנו"
יוני גרין
כ"ב אלול התשע"ט / 22.09.2019 16:01

יו”ר ש”ס, אריה דרעי, נפגש אחר הצהריים (ראשון) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

מעט לאחר הפגישה כינס דרעי ישיבת סיעה בכנסת – בפתחה הצהיר כי ש”ס לא תפנה לקואליציה, ללא נתניהו.

“אני שומע מאז הבחירות כנראה משאלות לב בשמאל, בכחול לבן, שש”ס תעזוב את נתניהו ותעבור לשמאל”, אמר דרעי. “שומע גם קופלימנטים עלי שאני בחור חכם וכו’. גם מביאים ראיה מזה שלא השתתפתי במפגש ראשי מפלגות הימין. זה לא נכון. אני יזמתי את הבלוק. צר לי לאכזב את כולם. ש”ס תמשיך להיות בצד של נתניהו. נקודה”, הדגיש דרעי.

לדבריו, “אנחנו לא נוותר על העקרונות שלנו, על השבת, המסורת, היהדות, ההתיישבות ועוד. מי שפסל אותנו וניסה להוריד כל זיקה יהודית זה לא אנחנו. אנחנו נעשה הכל כדי שישמור על הצביון היהודי של המדינה”.

דרעי הוסיף: “המשלחת של שס שתהיה היום אצל הנשיא תמליץ על נתניהו. בערב הרחמים והסליחות אני קורא לפיוס ואחדות”.

הוא פנה ליו”ר כחול לבן: “אני קורא לבני גנץ, ראש הממשלה קרא לך לשבת בארבע עיניים. חבל שלא הסכמת. עוד לא מאוחר. הוא מייצג אותנו. אתה עוד יכול לעשות זאת. העם רוצה את זה”.

דרעי סיפר: “ש”ס למרות מערכת בחירות של הסתה הצליחה בקמפיין מאד יהודי ורגוע. בזמנו היתה תכנית של ‘ארץ נהדרת’ ששפגעו ברב עובדיה זצ״ל. הפעם הם עשו שיר ‘שבט אחים ואחיות’ והיחידי שלא מופיע שם זה אריה דרעי, כי הם לא מצאו משהו שלילי שאמרנו”.

על הפלונטר הפוליטי אמר יו”ר ש”ס: “יש עוד הרבה אפשריות מעבר לבחירות שלישיות. תחכו ותראו”.

הוא הבהיר: “אנחנו חתמנו הסכם עם נתניהו והוא ינהל את המו”מ על סמך הסטטוס קוו וחוק הגיוס – על פי מה שסוכם בסוף (-בתום המו”מ הקואליציוני לאחר הכנסת ה-21). אנחנו הולכים רק על נתניהו ומחפשים את המכנה המשותף.

“לצערי גנץ מסרב לדבר עם נתניהו, כנראה שתומכי הטרור שנמצאים בתוך המפלגות הערביות יותר כשרים מאיתנו”.

גם ראשי ‘יהדות התורה’, סגן שר הבריאות יעקב ליצמן וח”כ משה גפני, נפגשו אחר הצהרים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

גפני וליצמן הבהירו כי הם מעניקים גיבוי מלא לנתניהו ושותפים מלאים לבלוק מפלגות הימין.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות