אריה דרעי התקפל: אחרי שנים של חרם נגד ‘קול ברמה’ – העניק ראיון

אחרי שנים של מאבק מר בין ש"ס ל'קול ברמה', שכלל חרדם ראיונות - העניק הערב אריה דרעי ראיון למשה גלסנר ב'מהדורה המרכזית' • ש"ס: "בעקבות מצב החירום והסכנה לעולם התורה הורה נשיא המועצת ליו״ר ש״ס להתראיין.. מיד לאחר הבחירות ידון מרן בנושא שיתוף הפעולה עם תחנת הרדיו"
יוסף גרינבוים
ט"ו אלול התשע"ט / 15.09.2019 20:21

אחרי החרמה, מלחמות על תקציבי פרסום, עתירות והשמצות הדדיות: יו”ר ש”ס, השר אריה דרעי, קיפל הערב (ראשון) בצורה פומבית את דגל המאבק נגד תחנת הרדיו ‘קול ברמה’, שכלל גם חרם ראיונות  – והעניק ראיון ששודר ב’מהדורה המרכזית’ בהגשת משה גלסנר.

תנועת ש”ס מסרה בהודעה רשמית:

“בעקבות מצב החירום והסכנה לעולם התורה – הורה גדול הדור מרן נשיא מועצת חכמי התורה הגר״ש כהן שליט״א ליו״ר ש״ס השר הרב אריה דרעי להתראיין לתחנת הרדיו ׳קול ברמה׳ ולעורר את הציבור לצאת מהשאננות, להצביע ולפעול למען תנועת ש״ס”.

בהודעה נאמר עוד: “מיד לאחר הבחירות ידון מרן גדול הדור בנושא שיתוף הפעולה עם תחנת הרדיו ׳קול ברמה׳”.

בשנים האחרונות התנהל מאבק מר בין מפלגת ש”ס לתחנת הרדיו הספרדית, שהתבטא בין היתר בדבריו המפורסמים של נשיא מועצת החכמים חכם שלום כהן נגד התחנה.

גם במכתב שפרסם לפני כשנתיים שב נשיא ‘המועצת’ ותקף את ‘קול ברמה’: “הנני לשוב ולהזהיר בזאת שלא להאזין כלל לתחנה הנ”ל  וק”ו שלא להתראיין שם ולשתף פעולה עמם בכל עניין שהוא”.

גם חבר מועצת חכמה התורה, הגגר”ש בעדני יצא במתקפה נגד תחנת הרדיו ‘קול ברמה, בה תמך עד אז בפומבי, למרות היריבות בין התחנה לתנועת ש”ס –  והודיע כי הוא מסיר את תמיכתו מהתחנה הספרדית.

הגר”ש בעדני אמר אז: “אני לא עומד יותר מאחורי קול ברמה, תחנה שרק מנסה לפגוע בש”ס, ואני הזהרתי אותם כמה פעמים, אבל היה חשוב לי השיעורי תורה שיש שם, אז אמרתי אולי בגלל שאני אתמוך בהם הם יחזרו בתשובה, אבל הם לא שמעו לי, ולאחרונה עושים פעולות נגד ש”ס”.

במהלך המאבק בין הצדדים הצליחה הנהלת ‘קול ברמה’ לטרפד את המינוי של פעיל  ש”ס יהודה אבידן לחבר במועצה החדשה של  הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו.

“במינויו של מר אבידן לשמש כחבר מועצת הרשות השניה, ככל שחלילה יאושר מינויו, יהא כדי לסייע למפלגת ש”ס להוסיף והתנכל למרשתי”, כתב אז עורך הדין של התחנה.

 

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    "אריה דרעי התקפל" המילה "התקפל" פ
    15/09/2019 22:11
    אמיץ ולא מתקפל
  1. אריה דרעי התקפל” המילה “התקפל” פסולה! ובכלל ,יש לאתר שלכם נטייה של לגלוג ,ציניות,וקטנוניות לכל מי שעושה צעד אמיץ כך צריך לנהוג יהודי לעשות חשבון נפש !

  2. אם בגדולי תורה נפלה שלהבת מה יגידו איזובי הקיר
    16/09/2019 00:39
    ישורון
  3. תגובות שקריות מוכתבות.
    בושה וחירפה.

  4. תגובה
    16/09/2019 01:26
    נ.ג
  5. אין שום מצב חירום על עולם התורה. יש מצב חירום על 💰💰💰💰

  6. הלוואי 12 מנדטים לשס
    16/09/2019 10:26
    חיה
  7. השם יעזור לשס 12 מנדטים אמן

  8. העם היושב בציון רואה ובוכה
    17/09/2019 01:02
    מגיב
  9. רואה את גדולי התורה מתנהגים כמו תינוקות ורבים על תקציבים במקום לעסוק בנושאים של אידיאלים נשגבים עוסקים בחרמות והפחדות.. ובוחר במדינה חילונית.. בושה לתורה שהם מייצגים