דרעי: אני משוכנע שנתניהו יצליח להגיע ל-61 ממליצים בלי ליברמן

יו"ר ש"ס בטקס הנחת אבן פינה בנתיבות: חברי הכנסת של ש"ס נאמנים לנתניהו יותר מחלק מחבריו בליכוד" • "גנץ, יעלון ואשכנזי יתקנו את הטעות שעשו ויפרדו מלפיד ואז הם מוזמנים להצטרף אלינו לממשלה. אני משוכנע בזה וכך גם יהיה" • ומה השיב כשנשאל מדוע הוא לא מתייחס לליברמן?
אריה ריבקינד
ג' אלול התשע"ט / 03.09.2019 20:19

יו”ר ש”ס, השר אריה דרעי, השתתף היום (שלישי) בטקס הנחת אבן פינה לשכונת ‘רמות יורם’ החדשה בעיר נתיבות, שתוקם על שם הרב יורם אברג’ל זצ”ל.

בהצהרה לכלי התקשורת אמר דרעי: ״תראו איזה שלום ורוגע יש היום בעיר הזאת. מי זוכר איזה מאבקים היו פה. זה בלתי הגיוני מה שהיה בעיר הזאת שנים. הכל בזכות אוהב ישראל הגדול רבי יורם אברג׳ל זצ״ל שרצה רק אחדות״.

דרעי התייחס לקמפיין ‘שתיית הקולות” שמוביל נתניהו כדי להגדיל את הליכוד על חשבון המפלגות הקטנות. ”נתניהו יודע מה שאני יודע לא פחות טוב ממנו, שש״ס ונציגיה בכנסת נותנים לו גיבוי מוחלט ונאמנים לו יותר מחלק מחברי ׳הליכוד’. נכון נתניהו כיו”ר ׳הליכוד׳ מחוייב להגיד להצביע ל׳מחל׳, אבל אין לי ספק שהוא ישמח לדעת שש״ס חזקה והתחזקה ועומדת מאחוריו. כשש”ס חזקה יהיה לראש הממשלה שקט לנהל את חיי המדינה”.

דרעי הוסיף: “פנו אליי ביום שהכנסת עמדה לפזר את עצמה וניסו לבדוק למה לפזר את הכנסת, בוא ננסה שמישהו אחר ירכיב את הממשלה. לא הסכמתי.

דרעי הדגיש: “אני משוכנע שראש הממשלה נתניהו יקבל שוב את המנדט מהנשיא. אנחנו נקים ממשלה ימנית-יהודית שתשמור על צביון חברתי ויהודי של המדינה”.

דרעי העריך כי לא יתקיימו בחירות בפעם השלישית וכי נתניהו יצליח להגיע ל-61 ממליצים בלי ליברמן.

לדבריו, לאחר שזה יקרה “גנץ, יעלון ואשכנזי יתקנו את הטעות שעשו ויפרדו מלפיד ואז הם מוזמנים להצטרף אלינו לממשלה. אני משוכנע בזה וכך גם יהיה”.

בתשובה לשאלה מדוע הוא לא מתייחס לאביגדור ליברמן – אמר דרעי: “אני מאוד מתייחס לדבריו של ליברמן, אצלו מילה זו רק מילה”.

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ואני בטוח שדרעי הולך הבייתה
    04/09/2019 13:59
    אבי
  1. הלוואי

  2. דרעי...
    04/09/2019 22:56
    מירי
  3. עוד מעט ביבי ודרעי יהיו בלי 61 ויישבו יחד…

  4. נתפלל שאכן כך יקרה
    05/09/2019 01:20
    אורי
  5. אין אף אחד שראוי יותר

  6. דרעי
    05/09/2019 07:18
    אסתר
  7. המפלגה הכי יציבה
    והמנהיג שלה הכי נבון
    מתנהלים בשלום עם כולם
    על אף הרעדה של הלבנים מהשחורים.
    בהצלחה לכם יהודים

  8. דרעי
    05/09/2019 07:27
    בוס
  9. הוא כנראה בונה על ביבי ועל טיבי