ה’עקיצה’ הזאת שטראמפ שיגר לעבר חברת הקונגרס הייתה כואבת במיוחד

הנשיא טראמפ שיבח את ישראל ועקץ את חברת הקונגרס המוסלמית טליב:"המרוויחה היחידה היא סבתא שלה. היא לא תצטרך לראות אותה" • דרעי: "מתברר שזו היתה פרובוקציה להבאיש את ישראל"
אליעזר היון
י"ז אב התשע"ט / 17.08.2019 21:17

מחמאות מהנשיא הצבעוני: דונלד טראמפ שיבח את התנהלותה של ישראל בפרשת בקשת חברת הקונגרס המוסלמית מהמפלגה הדמוקרטית רשידה טליב להיכנס לארץ, כדי לבקר את סבתהּ הפלסטינית בת ה-90.

נשיא ארצות הברית תקף את טליב על שביטלה את הגעתה למרות האישור שקיבלה מישראל, ותהה האם כל מטרתה הייתה לעשות “הצגה”.

“ישראל נהגה בנחמדות ובכבוד בכך שהסכימה לבקשה של חברת הקונגרס רשידה טליב להיכנס לשטחה כדי לבקר את ׳סבתה׳, אך מיד לאחר מכן היא הצהירה שלא תגיע. ייתכן שזו הייתה הצגה? ישראל פעלה נכון”, כתב טראמפ בטוויטר.

טראמפ, הידוע בלשונו המושחזת, לא התאפק ושיגר גם עקיצה על חשבונה של חברת הקונגרס: “טליב כתבה לרשויות בישראל שהיא רוצה נואשות לבקר את סבתהּ, והאישור לכך ניתן לה מהר מאוד, אולם היא דחתה אותו. המרוויחה היחידה היא סבתא שלה. היא לא תצטרך לראות אותה!”.

דבריו של טראמפ מגיעים על רקע האישור שנתן  שר הפנים אריה דרעי, המאפשר לחברת הקונגרס להיכנס לישראל כדי לבקר את סבתה הקשישה.

האישור ניתן לאחר שטליב התחייבה להגיע לבדה ולא לנצל את הביקור כדי לקדם את ה-BDS ולפעול נגד ישראל.

אלא שאז הודיעה טליב כי לא תגיע, שכן ‘ישראל משפילה אותה ואת סבתה”.

השר דרעי תקף את חברת הקונגרס: “מתברר שזו הייתה פרובוקציה כדי להבאיש את ריחה של ישראל. שנאתה לישראל גוברת על אהבתה לסבתה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    2 ציפורים במכה אחת
    18/08/2019 01:07
    שאול א.
  1. אנטישמית שלא תגיע וישראל שהוכיחה כי שיקוליה עניינים.

  2. אנטישמית
    18/08/2019 07:57
    שרונה
  3. אסור לתת לה ולעוד כמוה להיכנס לארץ