פרשני השמאל מתחננים ל’אחדות’. הפרשנים מימין מתפוצצים מצחוק

אהוד אולמרט ופרשני השמאל פתחו בקמפיין המעודד הקמת 'ממשלת אחדות' • ליבסקינד: "אם לשמאל היו 65 מנדטים, גם אז הייתם מבקשים ממשלת אחדות?" • סגל: "מ'רק לא ביבי' עברנו ל'מאוחדים בע"מ'. צחוקים" • ריקלין: "לא מסוגלים לעכל שהשמאל הפסיד"
אריה ריבקינד
ז' ניסן התשע"ט / 12.04.2019 14:02

אהוד אולמרט, המורשע מ’מעשיהו’, קרא אמש בערוץ 13 לאביגדור ליברמן לנצל את הרגע, ולהוביל ל’ממשלת אחדות’.

“לליברמן יש הזדמנות היסטורית לעבור מן השוליים, להיות דמות מרכזית בישראל ולקרוא לממשלת אחדות לאומית”, אמר ראש הממשלה לשעבר שתמך בכל הכוח בגנץ.

גם פרשני השמאל פתחו היום (שישי) בקמפיין המעודד הקמת ‘ממשלת אחדות’.

הקריאה הנואשת של המובסים, הקפיצה את הפרשנים המזוהים עם הימין.

הפרשן הפוליטי עמית סגל, צייץ בצהרים בלגלוג: “הקריאה לאחדות מרגשת. לו נשמעה גם דקה לפני תוצאות האמת הייתה מרגשת אפילו יותר”.

העיתונאי קלמן ליבסקינד כתב:

“1. עיתונאים שמבקשים מפוליטיקאים להפר את מה שהבטיחו לבוחר רק לפני 3 ימים, וללכת לממשלת אחדות, מאבדים את זכותם לדבר אי פעם על הזניה של המערכת הפוליטית.

2. שאלה לאותם עיתונאים: אם התוצאות היו הפוכות, ולשמאל היו 65 מנדטים, גם אז הייתם מבקשים ממשלת אחדות, בגלל השסע בעם?”

איש התקשורת אראל סגל הגיב:

“‘ידיעות’ רוצה אחדות, אולמרט רוצה אחדות, דרוקר, גפן ודאום רוצים אחדות. מריח כמו קמפיין. אני מניח שהושקע הרבה הרבה מאמץ וכסף בפרוייקט ‘כחול לבן’ ומישהו אולי מודאג שההשקעה הולכת לאופוזיציה. הקמפיין התחלף: מ’רק לא ביבי’ שמוכר צוללות למצרים עברנו ל’מאוחדים בע”מ’. צחוקים”.

איש התקשורת שמעון ריקלין:

“כל אלו שידברו מעכשיו ועד הרכבת הממשלה על שסע בעם שמחייב אחדות, הם אלו שלא מסוגלים לעכל שהשמאל הפסיד, ולא מוכנים לכבד את רצון הבוחר. איך אני יודע? תארו לכם שהשמאל היה מקבל 65. תאמינו לי שאיש מהם לא היה מדבר על אחדות. ולא על שסע… שבת שלום”

וגם יו”ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ’ לא השאיר את המגרש ריק:

“מת על השמאלנים האלה. פתאום נעשו כולם שוחרי ‘אחדות’. מה לא עושים כדי שסמוטריץ’ לא יהיה בממשלה… מתעורר לבוקר שבו השמאל הקיצוני שובר פתאום למרכז ומטיף לממשלת אחדות.

“אחרי שנים של הסתה וארס בלתי נגמרים פתאום מתרפקים שם על ‘אחדות’. קורא שגם הנשיא הא-פוליטי שלנו ינסה לקדם את זה.

“אז ככה: השמאל הישראלי אלוף בלהמציא מילים ותירוצים כדי לעקוף את הדמוקרטיה. פעם אלו ‘ערכי היסוד’, אחר כך ‘הציבור הנאור’, הפעם זו המילה ‘אחדות’.

“צריך לומר בצורה ברורה: העם בישראל בחר השבוע ממשלת ימין. נתניהו, שקיבל את מירב הקולות, הבטיח שוב ושוב בצורה הכי ברורה שאם הוא יקבל מנדט
ויהיה רוב לגוש הימין הוא יקים ממשלת ימין. על דעת כן הוא נבחר. כל ממשלה אחרת תהיה לא דמוקרטית ולא לגיטימית ותהווה גניבה של המדינה מהעם.

“הגיע הזמן שהשמאל ילמד לכבד את העם ואת הדמוקרטיה גם כשהם חושבים אחרת ממנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות