ביהדות התורה מוטרדים מאוד מהליכוד: “זה יכול להיות נזק עצום”

הקמפיין של מטה 'חרדים לנתניהו', תחת הכותרת 'לכתחילה נתניהו', מפחיד את ראשי קמפיין יהדות התורה: "לביבי יש אהדה עצומה במגזר. יש הרבה אנשים עם דעה עצמאית שלא נשמעים לרבנים. הם יודעים שצריך לחזק אותו - ומצביעים לו" • הערב: כינוסי בחירות של הליכוד בב"ב ואלעד
אריה ריבקינד
כ"ח אדר ב' התשע"ט / 04.04.2019 14:25

קמפיין ‘לכתחילה נתניהו’: ביהדות התורה מוטרדים מאוד מזליגת מצביעים חרדים לליכוד – ומעריכים את היקף התופעה בלפחות חצי מנדט.

הקמפיין, שנחשף אתמול לראשונה בחרדים 10, הושק על ידי מטה השטח בליכוד – ‘חרדים לנתניהו’, בניהולו של המועמד ברשימת הליכוד לכנסת, זאב פליישמן. מדובר בפעילות שטח אינטנסיבית וגלויה ברחוב החרדי, על מנת למנוע מה שהם מכנים “זליגת קולות חרדים למפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה או למפלגות ימין אחרות”.

אלא שהמסר העולה מהסלוגן “לכתחילה נתניהו”, הוא שיש לבחור בליכוד כעדיפות ראשונה, ובכך מתכוונים במטה הבחירות של הליכוד ‘לשתות’ עשרות אלפי קולות של חרדים.

בשיחה עם ynet, אמר בכיר בקמפיין של יהדות התורה: “לביבי יש אהדה עצומה במגזר. יש היום הרבה אנשים עם דעה עצמאית שלא נשמעים לרבנים. הם יודעים שצריך לחזק אותו – ומצביעים לו ישירות.

“מבחינת נתניהו התוספת הזו לא משמעותית, אבל עבורנו זה יכול להיות נזק עצום. לכן אנחנו בעיצומו של קמפיין גוועלד”.

הקמפיין של המטה ‘חרדים לנתניהו’  – שעד עתה פעל מאחורי הקלעים – כולל הדבקת מודעות רחוב בכל הריכוזים החרדיים, הפצת סרטונים ויראלים – וחוגי בית.

צילום: דוברות הליכוד

זאב פליישמן, שמונה בימים האחרונים לחבר ועדת הבחירות המרכזית מטעם הליכוד, אמר לחרדים 10: “כל פעילותי ממוקדת בהנעת אותם חרדים שמלכתחילה לא מצביעים למפלגות החרדיות המסורתיות – להצביע לנתניהו. אלו בחירות גורליות לעתיד המדינה”.

אינדיקציה מסוימת להיקף הזליגה לליכוד ניתן יהיה לקבל הערב, כאשר במסגרת כינוסי הבחירות שמקיים המטה עבור חרדים המוגדרים ‘מתלבטים בין הליכוד למפלגות הימין האחרות’, יתקיים כנס לחרדים בעיר אלעד, בו ינאמו יו”ר ועדת חוץ וביטחון ח”כ אבי דיכטר וזאב פליישמן.

גם לבני ברק יגיעו הערב חברי הכנסת יולי אדלשטיין ויואב קיש, ויופיעו לצד יו”ר הסניף המקומי וחבר מועצת העיר יעקב וידר, תחת הכותרת “חרדי בוחר נתניהו”.

כמה חרדים שלא חוששים להזדהות בפומבי עם הליכוד יהיו שם? נדע בלילה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אנשים עם דעה עצמאית
    05/04/2019 16:43
    רפאל
  1. אנשים עם דעה עצמאית
    אוי גוואללדדדדד – תוציאו את האנשים החושבים מקרב מחנינו !!!!

  2. אני בעז"ה ברגע האמת אשים טב בקלפי למען יכנס ר' איתמר בן בן גביר לכנסת ויאלץ את חכ"י האגודה לעבוד באמת למען ה' ותורתו
    07/04/2019 12:44
    שושנה רייפמן
  3. הלוואי ואיתמר בן גביר יהיה בכנסת. ברכה לכל אוהב ישראל אמיתי.