פייגלין הגיע לצלם קליפ בבניין 770 בכפר חב”ד – והכעיס את החסידים

יו"ר מפלגת 'זהות', המצלם קליפ בשטח כפר חב"ד, ביקש לצלם גם בבניין 770 - אולם התבקש לחדול: "חב"ד אינה מתערבת בפוליטיקה" • אתמול קרא במכתב מיוחד לחסידים להצביע לו - והותקף באתר חב"ד
אריה ריבקינד
כ"א אדר ב' התשע"ט / 28.03.2019 12:00

משה פייגלין, יו”ר מפלגת ‘זהות’, הגיע הבוקר (חמישי) עם צוות צילום אל בניין 770 בכפר חב”ד – אולם התבקש בכניסה לחדול מכך.

האחראים על המקום הבהירו לו, כי  “חב”ד אינה מתערבת בפוליטיקה”, וביקשו שלא יצטלם במקום, במסגרת קליפ שהוא וצוות צילום וידאו וסטילס מצלמים בשטח הכפר החסידי.

עם זאת, הוא הורשה להיכנס פנימה, ואף נכנס ל’חדרו של הרבי’ – המהווה העתק מושלם של חדר הרבי מליובאוויטש זצ”ל בניו יורק.

הוא גם רואיין במקום על ידי קווי הנייעס ואתרי  חב”ד.

אתמול שיגר יו”ר ‘זהות’, שהוא צאצא של חסידי חב”ד מזה דורות, מכתב מיוחד לחסידי חב”ד. ‘”כששואלים אותי מה היא מפלגת זהות, תשובתי היא: ‘זהות היא בית חב”ד בזירה הפוליטית’, פתח פייגלין. “בית חב”ד, שכל הבא בשעריו יודע בדיוק מה זהות המקום, וגם יודע שאיש לא יכפה עליו דבר. כך במפלגת זהות”.

פייגלין המשיך וניסה לפתות את החסידים להצביע למפלגתו:  “כל מה שחשוב לרבי ולחסידי חב”ד – חשוב לי באופן אישי. שלוש השלמויות – שלמות העם ושלמות הארץ – הן הבסיס השיח שלנו וניצבות בראש סדרי העדיפויות שלנו. בהכירי את הוראותיו של הרבי ורצונו בכל הקשור לארץ ישראל ועם ישראל, אני מציע כיום את הפלטפורמה העשירה ביותר בשלל הוראותיו של הרבי”.

באתר חב”ד-COL פורסם מאמר מערכת מיוחד נגד המכתב, תחת הכותרת: לא פחות מחוצפה. “האם אכן כך? מפלגה שחרתה על דגלה ‘יהודי חופשי’, בעד הפרדת דת מהמדינה דה-פקטו, בעד ביטול חוקים לשמירת שבת, נגד רישום נישואין, עקירת חוקי הכשרות הבסיסיים, ריקון סמכויות הרבנות הראשית לישראל, נישואין אזרחיים, פשרות מרחיקות לכת בנושא ‘מיהו יהודי’, האם אין כאן חוצפה בעצם הפנייה לחסידי חב”ד והנפת דגלו של הרבי, שלחם בכל מאודו מעומק ליבו הטהור נגד דברים אלו?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות