סמוטריץ’: ‘פייגלין הוא חסר אחריות, מגולמן. שמסטולים ממרצ יצביעו לו’

יו"ר האיחוד הלאומי תוקף את דרישת פייגלין לאשר שימוש בקנאביס: "אומר שהתנאי שלו להיכנס לממשלה זה להציף את רחובות ישראל בסמים. אז כל עוד זה תלוי בי הוא לא יכנס לממשלה. אני לא מתכוון בשום אופן לזרום עם עגל הזהב הזה"
חרדים 10
ה' אדר ב' התשע"ט / 12.03.2019 11:47

יו”ר האיחוד הלאומי, ח”כ בצלאל סמוטריץ׳, תקף הבוקר (שלישי) בחריפות,  בראיון שהעניק לרדיו ‘גלי ישראל’ את מפלגת ‘זהות’ והעומד בראשה – משה פייגלין.

“הוא אדם חסר אחריות. מגולמן שמשחק אותה סטיב ג׳ובס נחמד במודעות. אם הוא אומר שהתנאי שלו להיכנס לממשלה זה להציף את רחובות ישראל בסמים – כי אין דבר כזה סמים קלים – אז כל עוד זה תלוי בי הוא לא יכנס לממשלה”.

סמוטריץ הוסיף: “אני לא מתכוון בשום אופן לזרום עם עגל הזהב הזה. אם יש כמה מסטולים במרצ שרוצים לפתוח את הבוקר עם ג׳וינט – שיצביעו לפייגלין. מעולם לא ניסיתי ג׳וינט, חס וחלילה”.

אמש התייחס ראש הממשלה, בראיון ל’ליכוד TV’, ללגליזציה של סמים: “אני הובלתי כמה שינויים בתחום הזה. הגדלנו את השימוש של הקנאביס הרפואי, הבאנו את ישראל לאחת הרמות הגבוהות בעולם. שנית, אמרו לי שיש שוק עולמי אז אפשרתי למגדלים לגדל את זה ולהפוך את זה לענף ייצוא משמעותי של מדינת ישראל”.

“עכשיו אני בודק את השאלה שהעלית, אתן לך תשובה בקרוב. ההמשך ייבדק, ייתכן שיבוא גם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות