הראשל”צ נגד חולדאי: “זה שאכל את הכלב – הלב שלו נהיה מטומטם”

הראשל"צ הגר"י יוסף יצא בשיעורו נגד ראש עיריית תל אביב, בצל סערת 'גשר יהודית' בנתבי איילון והאיום של חולדאי לפנות לבג"ץ אם העבודות להקמת הגשר לא יתבצעו בשבתות: "כשאדם מצהיר אכלתי כלב ברבים, איזו חוצפה צריך להיות? מה הלב שלו נהיה. לא לחינם אחר כך מגיש בג"ץ"
יוסף גרינבוים
ט"ו אלול התשע"ח / 26.08.2018 18:57

משבר ‘גשר’ יהודית’: הראשל”צ הגר”י יוסף יצא בשיעורו השבועי במתקפה חריפה נגד ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי והתייחס לאמירתו כי אכל כלב במהלך ביקורו בווייאטנם.

“זה שאכל כלב בתל אביב”, אמר הראשל”צ, “הלב שלו נהיה מטומטם. כשאדם מצהיר אכלתי כלב ברבים. איזו חוצפה צריך להיות? לא לחינם אחר כך מגיש בג”ץ שיעשו את העבודות בשבת, למה? הוא אכל כלב, מה הלב שלו נהיה”.

כפי שדווח בחרדים 10, חולדאי איים לפנות לבג”ץ אם העבודות לבניית ‘גשר יהודית’ מעל נתיבי איילון בתל אביב לא יתבצעו בשבת.

ביום חמישי אף שיגרה עיריית תל אביב-יפו אולטימטום לחברת נתיבי איילון. במכתב עליו חתום מנחם לייבה, מנכ”ל העירייה, נאמר: “בניית הגשר, כפי שתוכנן בעלות של כ-70 מיליון שקלים, נועדה לרווחת הציבור. העירייה לא תשלים עם עיכובים בלתי ענייניים בהשלמת הגשר והעמדתו לרשות הציבור”.

לפני 8 חודשים פורסם בעיתון ‘ידיעות אחרונות’, כי ראש עיריית תל אביב אכל כלב במהלך ביקורו בווייאטנם והצהיר: “זה היה טעים מאוד”.

חולדאי סיפר כי מדובר במנה טעימה מאוד: “יש לה טעם של בשר”. הוא נימק את ההחלטה לאכול כלב: “למה לאכול תרנגולת ופירות ים זה בסדר?”

בעקבות הסערה שהתעוררה מצד חובבי בעלי חיים, הבהירה לשכתו של ראש העיר: “מדובר במקרה בו התארח חולדאי בבית משפחת איכרים וייטנאמית שהזמינה אותו לביתה והגישה לו את המעט שיש לה, מצב המחייב את האורח לאכול מתוך נימוס”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות