הגר”ד יוסף לחרדים בגופי הביון: “התורה תשמור עליכם, אני הכתובת עבורכם”

בערב גיבוש לחברי תכנית פרד"ס - המשלבת חרדים בגופי המודיעין -  נשאו דברים גדולי תורה, לצד אנשי מודיעין בדימוס • בקרוב צפויה להיפתח ההרשמה למחזור החמישי של התכנית שבוגריה משולבים כבר תוך כדי הלימודים במשרות הנחשקות
אבי כץ
י"ג שבט התשפ"ד / 23.01.2024 11:56

עשרות חברי המחזור האחרון של התכנית היוקרתית להכשרת ושילוב חרדים בגופי הביטחון והביון של מדינת ישראל – תכנית פרד”ס, התכנסו לערב גיבוש בסיום חודש הלימודים הראשון של התכנית, בהשתתפות גדולי תורה והוראה, הנהלת התכנית ואנשי מודיעין.

נתקלתם בבעיה ברישום לגן ילדים, בתי ספר וסמינרים? • כל המידע כאן

במרכז הערב עמד משא של חבר מועצת חכמי התורה, הגאון רבי דוד יוסף, בעל ה’הלכה ברורה'” – על האתגרים הייחודיים שצפויים לחברי התכנית בהמשך חייהם באותם תפקידים אסטרטגיים ורגישים שימלאו. הוא הרחיב במעלת לימוד התורה ובדגש על הקביעות היום יומית שבכוחה לשמור ולהציל אותם מכל פגע ברוחניות ובגשמיות.

בסיום דבריו אמר לחברי התכנית כי הוא עומד לרשותם בכל שאלה ודילמה שתצוץ בחייהם האישיים והמקצועיים, שידרשו ליבון תורני והכרעה הלכתית ואל להם להסס לפני הפנייה. “אני אהיה לכם לכתובת ואתם מוזמנים לפנות בכל נושא ועניין”.

הגאון רבי דניאל ריביין, רב התכנית המלווה את חבריה בהכוונה רוחנית והכנה אישית ופרטנית, לקראת הכניסה למקומות העבודה הייחודיים, העניק עומק מיוחד באיגרת תימן של הרמב”ם בהקשרים אקטואליים בימים אלו.

במהלך הערב הופיע איש מודיעין בכיר בדימוס שסקר בליווי מצגת את אחת הפרשיות הביטחוניות הדרמטיות והידועות מהשנים האחרונות בישראל, אותו ניהל באופן ישיר מתוקף תפקידו הבכיר בשב”כ באותה עת.

בתום ההרצאה השיב לשאלות המשתתפים.

מייסד ומנכ”ל התכנית, הרב משה קהן, ציין בדבריו את ההתקדמות המשמעותית שעשו המשתתפים שסיימו בהצלחה את המכינה והחלו את מסלולי הלימוד השונים בדרכם אל ההשמה בגופי הביטחון והמודיעין המובילים בתפקידי ליבה משמעותיים, המשפיעים על כלל תושבי הארץ.

בשבועות הקרובים צפויה להיפתח ההרשמה למחזור החמישי של התכנית שבוגריה משולבים כבר תוך כדי הלימודים במשרות הנחשקות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות