איזו ברכה העניק הגר”מ מאזוז לשר כץ בחנוכת הבית למוסדות ‘אור המאיר’

שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ, הגיע עם ד"ר שלמה קרעי לטקס חנוכת הבית למוסדות 'אור המאיר' וחתימה על מגילת היסוד למוסדות 'אור אסתר' בעיר אלעד • אמר לתלמידים: "אתם מגינים על עם ישראל בכוח התורה"
יוני גרין
כ"ח תשרי התשע"ח / 17.10.2017 23:13

שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ השתתף בטקס חנוכת הבית למוסדות ‘אור המאיר’ וחתימה על מגילת היסוד למוסדות ‘אור אסתר’ בעיר אלעד.

השר הגיע יחד עם ד”ר שלמה קרעי, תלמידו של ראש ישיבת ‘כסא רחמים’, הגר”מ מאזוז, המתמודד ברשימת הליכוד לכנסת בברכתו של ראש הישיבה.

הגר”מ מאזוז בירך את שר התחבורה שזוכה להגשים את דברי הנביא ישעיה בהרחבת ירושלים. ראש הישיבה הוסיף ואמר לשר כי בהצטרפותו לקריאה לשמור על כבוד השבת האחרונה של שנת תשע”ז, יש לו חלק בשמירת השבת עלינו בשנת תשע”ח.

השר ישראל כץ סיפר כי הוא עצמו בוגר ישיבה תיכונית ומכיר את הטעם המתוק של לימוד התורה. השר פנה למאות התלמידים שנכחו בטקס וביקש מהם להמשיך ולשקוד על התורה, כי בסופו של דבר הם אלו שמגינים על עם ישראל בכוח התורה.

ראש מועצת העיר ישראל פרוש סיפר כי נכח בהילולה של הגאון רבי יורם אברג’ל זצ”ל בנתיבות וראה את הכמיהה של האלפים שהסתופפו בצלו של ראש הישיבה ונהנו מזיו תורתו.

ראש העיר הוסיף ואמר כי דברי הרב קודש הם עבורו וכי ימשיך לפעול לטובת קהילתו ומוסדותיו בעיר אלעד.

שלמה קרעי, ישראל כץ

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא יעזור לפרוש כלום ראש העיר הבא באלעד שסניק בעז''ה
    18/10/2017 20:00
    יוסי
  1. פרוש סיים את תפקידו באלעד בעז”ה.