היועצת של טראמפ: נחוש להעביר את השגרירות של ארה”ב לירושלים

מנהלת הקמפיין של דונלד טראמפ: "העברת השגרירות לירושלים נמצאת בעדיפות גבוהה אצל הנשיא הנבחר. שמעתי אותו אומר זאת מספר פעמים" • "זהו צעד מבורך, ובנוסף הוא קל לביצוע"
נתן פרל
י"ב כסלו התשע"ז / 12.12.2016 19:14

קליאן קונווי, מנהלת הקמפיין של טראמפ, הצהירה היום (שני) כי הבטחתו של הנשיא הנבחר להעביר את השגרירות האמריקנית לירושלים לא ירדה מהפרק, וכי הוא נחוש לבצע את המהלך לאחר שייכנס לתפקידו ב-20 בינואר.

“המהלך הזה נמצא בעדיפות גבוהה של הנשיא הנבחר טראמפ”, אמרה קונווי בראיון לתחנת רדיו אמריקנית. “הוא אמר את זה באופן הברור ביותר במהלך הקמפיין שלו, וכנשיא נבחר אני שמעתי אותו באופן אישי חוזר על רצונו לעשות זאת כמה וכמה פעמים”.

לדברי קונווי, הנחשבת תקורבת אל הנשיא החדש, “זה משהו שחברינו בישראל, ידידינו הגדולים במזרח התיכון, יעריכו מאוד. בנוסף זהו משהו שיהודים אמריקניים רבים אמרו בעבר כי הם מייחלים לו. זהו צעד מבורך, ובנוסף הוא קל לביצוע, בהתחשב בכמות הפעמים שהוא הוזכר בדיונים ובעימותים”.

במהלך פגישתם בספטמבר האחרון, טראמפ הדגיש בפני ראש הממשלה נתניהו כי הוא מכיר בירושלים המאוחדת כבירת ישראל. “ירושלים הינה בירתה הנצחית של העם היהודי – וארצות הברית תחת ממשל טראמפ תממש את המנדט של הקונגרס להכיר בירושלים המאוחדת כבירתה”, אמר אז.

נזכיר גם נשיאים אחרים, שנחשבו ידידותיים לישראל, הצהירו הצהרות דומות במהלך הקמפיינים שלהם – אולם לא עשו זאת בסופו של דבר..

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות