ראש מועצת השומרון תקף את ביבי: “אתה מאגף את טראמפ משמאל”

וסי דגן תוקף את ראש הממשלה שאמר כי ישמח להסתייע בטראמפ כדי להקים מדינה פלסטינית: "האמירות הללו, בעת הזו, יש בהן פוטנציאל סכנה עצום למדינת ישראל" • "ברור לכל בר דעת שנשיא ארה"ב ויהיה אוהד ככל שיהיה לעולם לא יהיה ציוני יותר מראש ממשלת ישראל"
יוני גרין
י"ג כסלו התשע"ז / 13.12.2016 11:11

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, תוקף היום (שלישי) במכתב חריף את ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר שאמר בראיון לרשת CBS כי ישמח להסתייע בנשיא הנבחר דונלד טראמפ כדי לקדם הקמת מדינה פלסטינית.

”הדברים נאמרו מיד אחרי שהמפלגה הרפובליקנית הוציאה בעצמה ממצע המפלגה את פתרון שתי המדינות, זאת כמחווה למדינת ישראל”, כתב דגן לנתניהו – שיצא הבוקר לביקור מדיני באזרבייג’ן וקזחסטן.

דגן ממשיך וכותב: ”אינני יכול לתאר לעצמי מדוע ירצה מנהיג המחנה הלאומי לאגף את הממשל האמריקאי משמאל ולהציע להם את מה שמעולם לא ביקשו”.

דגן הוסיף במכתבו: “האמירות הללו, בעת הזו, יש בהן פוטנציאל סכנה עצום למדינת ישראל. ‘עיתוי כזה לאמירות מהסוג הזה עלול להביא על מדינת ישראל אסון מדיני ופספוס של הזדמנות היסטורית. הרי ברור לכל בר דעת שנשיא ארה”ב ויהיה אוהד ככל שיהיה לעולם לא יהיה ציוני יותר מראש ממשלת ישראל. ועל כן האמירה הזו בעת הזו תמוהה אף יותר”.

ראש המועצה האזורית שומרון קרא לראש הממשלה לחזור בו. “אני קורא לך אדוני ראש הממשלה, לחזור בך מההצהרה הזו שלא ברור מה מקומה בימים אלו”.

ראש הממשלה התראיין השבוע לתוכנית ’60 דקות’ היוקרתית של רשת CBS האמריקנית ואמר כי הוא מקווה שהנשיא החדש יקדם יחד עימו את פתרון שתי המדינות. “הייתי רוצה שהנשיא טראמפ יעזור לי בעניין הזה. ביחד נבדוק אילו מדינות ערביות יכולות לסייע לנו במהלך הזה”, אמר נתניהו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות