למרות התלונות נגדו: אצל החילונים מעניקים פרס יוקרתי למשה איבגי

השחקן משה איבגי, שחשוד בביצוע מעשים חמורים נגד נשים, זכה בפרס 'השחקן הטוב ביותר' בפסטיבל חיפה • ח''כ זהבה גלאון צייצה הבוקר בטוויטר: ''הגשת איבגי לפרס משקפת סלחנות וזילות לתלונות"
אבי כץ
כ"ג תשרי התשע"ז / 25.10.2016 09:33

חבר השופטים בפסטיבל חיפה העניק אמש (שני) את פרס ‘השחקן הטוב ביותר’ למשה איבגי, במשותף עם השחקן נורמן עיסא, על משחקו בסרט ‘מלחמת 90 הדקות’.

ההחלטה גררה סערת רוחות, וארגוני נשים ואישי ציבור מתרעמים על הענקת הפרס למי שחשוד בביצוע מעשים חמורים נגד נשים. יצוין, כי החקירה בעניינו טרם הסתיימה ומדובר בשלב זה בתלונות בלבד שעדיין לא הוכחו.

יו”ר מפלגת מרצ ח”כ זהבה גלאון צייצה הבוקר בטוויטר: ”הגשת איבגי לפרס משקפת סלחנות וזילות לתלונות.. היו הרבה אמנים נבזיים – אפשר לכבד את האמנות, אסור לכבד אותם”.

אורית סוליציאנו, מנכ”לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעי תקיפה, אמרה לגלי צה”ל: “אני לא מבינה איך אפשר לראות תרבות בעשיית משהו כל כך לא תרבותי, כל כך מגונה. יש תרבות ויש הטרדה.. העולמות האלה לא נפגשים וזה לא רלוונטי. אם הבן אדם חשוד במשהו, לא יתקבל האדם לתפקיד עד שיתבררו החשדות נגדו”.

מהנהלת פסטיבל הסרטים בחיפה נמסר בתגובה: “חבר השופטים המקצועי בוחר את הזוכים על פי יכולות המשחק בלבד, כפי שבאו לידי ביטוי בהופעתם בסרט. הנהלות פסטיבלי סרטים בכל העולם אינן מתערבות בהחלטות המקצועיות והעצמאיות של צוותי השיפוט שלהן. ולכן אין מקום שהנהלת פסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה תעמיד בספק את ההחלטה המקצועית של חבר השופטים במקרה זה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות