ליברמן: להחרים בכנסת את הח”כים הערבים בגלל החרמת הלווית פרס

שר הביטחון טען כי החלטת חברי הכנסת הערבים להחרים את לוויתו של הנשיא שמעון פרס ז"ל הייתה חציית קו אדום • "הוכיחו שאין טעם יותר להתדיין איתם או אפילו להתווכח עימם"
אריה ריבקינד
ז' תשרי התשע"ז / 09.10.2016 14:56

שר הביטחון אביגדור ליברמן ביקש מיו”ר הקואליציה, ח”כ דוד ביטן, להעביר החלטה מחייבת בהנהלת הקואליציה – על החרמת הרשימה הערבית המשותפת בכנסת.

ליברמן העלה את הדרישה ‎בישיבת ראשי מפלגות הקואליציה שהתקיימה בצהריים (ראשון).

לדבריו, החלטת חברי הכנסת מהרשימה המשותפת להחרים את הלווייתו של הנשיא שמעון פרס ז”ל הייתה חציית קו אדום ו”אי אפשר לעבור על כך לסדר היום”.

ליברמן טען עוד, כי חברי הרשימה המשותפת הוכיחו שאין טעם יותר להתדיין איתם או אפילו להתווכח עימם, וכי יש לקבל החלטה מחייבת על החרמת כל ההופעות והנאומים שלהם במליאת הכנסת.

‎השר ליברמן גם ביקש מחבר מפלגתו, ח”כ עודד פורר, לפנות אל סיעות המחנה הציוני’ ויש עתיד, כדי שגם הן – כמפלגות ציוניות – יצטרפו למהלך.

יו״ר הקואליציה דוד ביטן: “אכן שר הבטחון אביגדור ליברמן פנה כדי להטיל סנקציות על חברי הכנסת הערבים והדבר גובה על ידי ראש הממשלה.

“נעתרתי לבקשה ובכוונתי לכנס את הנהלת הקואליציה עם פתיחת מושב החורף, שם נעביר החלטה על סנקציות נגד חברי הרשימה המשותפת”.

ביטן הוסיף: ״ההתנהלות של חברי הכנסת הערבים שבאה לידי ביטוי גם בהיעדרותם מהלווית שמעון פרס מוכיחה פעם אחר פעם כי אינם מונעים מרצון אמיתי לדאוג לאוכלוסיה הערבית בישראל ולדו קיום אלא פועלים לבדלנות, הסתה וקיטוב״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות