השר גלעד ארדן תקף: “על האיש הזה אתה מתרפק, איימן עודה?”

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן תוקף בדף הפייסבוק שלו את התנהלותו של יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, שנפגש בכלא עם רב המרצחים מראוון ברגותי • "להלוויה של שמעון פרס לא הגעת, אבל מרואן ברגותי, שאחראי אישית לעשרות ומאות הלוויות ושכול של חפים מפשע - אותו אין לך בעיה לבקר?"
אריה ריבקינד
ה' תשרי התשע"ז / 07.10.2016 15:33

השר לבטחון הפנים גלעד ארדן מתייחס בדף הפייסבוק שלו לביקורו של יו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה, אצל רב המרצחים מראוון ברגותי, הכלוא בישראל.

ארדן כתב: “אני רוצה לדבר אתכם על ח”כ איימן עודה. מנהיג פוליטי של מפלגה גדולה בכנסת ישראל. אתמול עודה ביקר בכלא את הרוצח ברגותי. זו לא הפעם הראשונה שהוא מבקר אצלו. זה מאד חשוב לאיימן לבקר אצלו. בעבר הוא גם הבטיח שהוא וברגותי – יצעדו יחדיו בירושלים.

“עכשיו תראו, אתם מכירים אותי יום או יומיים ואתם יודעים שאני ממעט להתלהם ולהעלות את הטונים, גם כשהדם באמת רותח. אני תמיד מעדיף דיון ענייני. אבל עודה שוב חצה קו אדום.

“באיזה עולם אנחנו חיים, שראש מפלגה בכנסת ישראל פוגש טרוריסט כמו ברגותי שאחראי באופן ישיר- וזו דוגמא בלבד-לפיגוע ‘בבית מעריב’ בו נדקרו למוות רס”ר סלים בריכאת ז”ל, בן 33 ואליהו דהן ז”ל בן 53? על האיש הזה אתה מתרפק, איימן עודה? על ברגותי ששילח את המרצחים אשר רצחו את יואלה חן ז”ל שעמדה בסמוך לתחנת הדלק ב443?”, שואל השר.

ארדן המשיך: “אתה באמת לא מבין את השפלות המוסרית שיש בביקור וההערצה הזו לאדם שהורשע בבית משפט ברצח בכוונה תחילה, סיוע לרצח ושידול לרצח?זה המודל שלך?

“להלוויה של שמעון פרס, איש שהעלה על נס את הדו קיום בין ערבים ליהודים לא הגעת, את זכרו ופועלו בחרת לחלל יחד עם כל חברי הכנסת ברשימה שלך. אבל מרואן ברגותי, שאחראי אישית לעשרות ומאות הלוויות ושכול של חפים מפשע – אותו אין לך בעיה לבקר? יש גבול מר עודה. אתה חצית אותו, אני לא מתכוון לשתוק. אעדכן בהמשך”.

ארדן ביקש מהגולשים: “אנא שתפו כדי שפרצופו האמיתי של עודה ייחשף לכולם”.

עודה הגיב על דבריו של השר לביטחון פנים: ״השר ארדן הוא זה שמאשר באופן אישי כל פגישה של ח״כ עם אסיר פוליטי. כנראה שבזמן שאישר את פגשתי עם מרואן ברגותי כבר התחיל לנסח את הפוסט המסית והמתלהם שלו.

“מטריד לראות את השר הממונה על המשטרה הופך את הזירה הפוליטית לזירה של איומים והפחדות. איומים לא יסיטו אותנו מלהמשיך להאבק למען השלום ולמען שותפות אזרחית המבוססת על שיוויון וכבוד הדדי.״

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות