ח”כ יעקב אשר: “הציבור לא רוצה מחלוקת. אבל נלך לבד, גם בחיפה”

ח"כ יעקב אשר תקף אמש את אגודת ישראל: "בזה שאנחנו מוותרים על הכיסאות שלנו, אנחנו גורמים לשלום בית באגודת ישראל... והם אפילו לא אומרים לנו תודה" • עקץ את רדיו 'קול חי' שהעניק לראש העיר חיפה יונה יהב "שלוש שעות של שידור כמו לפוטין בברית המועצות..."
יוני גרין
א' אלול התשע"ו / 04.09.2016 13:26

בבני ברק הקיים אמש (מוצאי שבת) כינוס של פעילי תנועת ‘דגל התורה’, בראשות יו”ר המפלגה ח”כ משה גפני.

בכינוס  נערך פנאל בו השתתפו, בין היתר, ח”כ משה גפני, ח”כ יעקב אשר, מנחם שפירא, יצחק רייך, יצחק פינדרוס ועוד.

ח”כ יעקב אשר תקף בדבריו “אנשים מבפנים שהצליחו לדחוף לכך שמיכי לא יהיה סגן ראש עיר” בחיפה – והכריז כי דגל התורה צריכה להתמודד לבדה בעיר האדומה.

“הלכו רדיו קול חי ועשו שידור מהחוף השקט. ראש העיר הגיע ודיבר, ודיבר, על החוף – ואין אף אחד אמיץ לבוא ולספר מה הוא עשה לפני ארבעה חודשים…

“ביקשתי ממישהו שישלח לכתב שהיה שם: תגיד לו בהזדמנות הזו, כשהוא מדבר על החוף, מה קורה לחרדים בחיפה. שום דבר. שלוש שעות של שידור כמו לפוטין בברית המועצות…”

(איצ’ה רייך ראש מועצת רכסים לוחש משהו באוזנו) “יפה מאד, הבעיה שלנו היא לא של היועצים, הבעיה שלנו שאנשים מבפנים קיוו והצליחו לדחוף לכך שמיכי לא יהיה סגן ראש עיר. ולא עשו את זה סתם. הם רצו להיות בעצמם… הבעיה שלנו שאנחנו לא חזקים כמו שדגל צריכה להיות – וכל עוד שהעיוותים האלו לא יסתיימו, אנחנו כל פעם נאכל את זה בצורה אחרת….

“בזה שאנחנו מוותרים על הכיסאות שלנו, אנחנו גורמים לשלום בית באגודת ישראל… והם אפילו לא אומרים לנו תודה.

“אז בואו נעשה את זה יפה, לא במחלוקת, הציבור לא רוצה מחלוקת. אבל נלך לבד, גם בחיפה, תאמינו לי שבחיפה יש מנדטים לבד. לא יהיה מצב שיבזו נציג שלנו, רק כי הוא רוצה להכניס חרדים לגור בנוה שאנן, שהוא נלחם על החוף השקט, רק בגלל שהוא לא מתחנף לראש העיר, לא יהיה דבר כזה. יועצים? אנחנו סובלים מיועצים?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות