חבר פרלמנט מחמאס מאשים את הראשל”צ בהסתה נגד הפלסטינים

בכיר בחמאס תוקף את פסק ההלכה של הראשל"צ הגר"י יוסף להרוג מחבל שמגיע עם סכין - וטוען: "הוא נשען על התורה המזויפת של היהודים... ברור שהרבנים היהודים ממלאים תפקיד מסית חמור"
נחמן גור
ה' אדר ב' התשע"ו / 15.03.2016 00:16

חבר הפרלמנט אחמד אבו חלביה מארגון הטרור חמאס מאשים את הרבנים בישראל ב”הסתה” נגד הפלסטינים. זאת  על רקע פסק הלכה שהשמיע הראשל”צ הגר”י יוסף במוצאי שבת, אז הורה כי “אם מחבל מגיע עם סכין – מצווה להרוג אותו. לא צריך לפחד: ‘הבא להורגך, השכם להורגו'”.

בראיון שהעניק אמש (שני) חבר הפרלמנט לעיתון ‘פלסטין’ הוא אמר: “ברור שהרבנים היהודים ממלאים תפקיד מסית חמור נגד העם הפלסטיני וכל מי שנלחם בכיבוש הישראלי בכל אמצעי של מאבק”.

לדבריו, פסק ההלכה הזה אינו חדש, והרבנים מחדשים אותו כדי להתמודד עם המאבק של העם הפלסטיני והצעירים הפלסטינים אשר מבצעים “פעולות גבורה נגד הכיבוש באמצעות דקירה בסכינים”.

הוא הוסיף וקבע כי פסק ההלכה של הראשל”צ הוא “סוג של הסתה המכוונת לכוחות הביטחון הציוניים אשר נערכים לקראת כל מי שנושא סכין והורגים אותו מבלי לחקור אותו”.

לדבריו, הרב הראשי “נשען על התורה המזויפת של היהודים אשר קוראת לרצוח כל מי שאינו יהודי בגלל שהם רואים את עצמם גזע נעלה על שאר הגזעים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הסתה של הרב יצחק יוסף
    24/03/2016 08:19
    אבי שאיכפת לו
  1. לאוטו בכיר שטוען שהרב יצחק מסיט
    תהיה רגוע מאוד בתוך היהודים הוא מסית וגורם למחלוקת אז אצלכם זה ברור