הרצוג: “לא נזחל לממשלת הימין הקיצוני של נתניהו”

על רקע מגעים בין שתי המפלגות בתקופה האחרונה, שבמהלכן גם נועד נתניהו עם הרצוג, הכריז יו"ר האופזיציה כי את ''בנימין נתניהו צריך להחליף" • "הממשלה הובילה לקרע בלתי-נתפס עם הידידה הגדולה שלנו בעולם, ארצות הברית"
אליעזר היון
ג' אב התשע"ה / 19.07.2015 19:56

“אני אומר לא לזחילה לממשלת הימין הקיצוני של נתניהו”, כך הכריז היום, יו”ר מפלגת העבודה יצחק הרצוג בוועידת מפלגת העבודה.

“אני שב ואומר וחוזר ואומר – את הממשלה הכושלת הזאת צריך להחליף היום. לא לתת לה חבל הצלה ולא יד, צריך להחליף אותה היום, מחר, בהקדם האפשרי. את בנימין נתניהו צריך להחליף. צריך לשלוח אותו הביתה”.

דבריו של הרצוג מגיעים על רקע מגעים בין שתי המפלגות בתקופה האחרונה, שבמהלכן גם נועד נתניהו עם הרצוג ועדכן אותו בדבר פרטי הסכם הגרעין בין אירן למעצמות.

הרצוג תקף את מדיניותה של הממשלה ואמר: “הממשלה הובילה לקרע בלתי-נתפס עם הידידה הגדולה שלנו בעולם, ארצות הברית, ולהקפאת כל תהליך מדיני, לפגיעה בתקשורת, במערכת המשפט ובאושיות המרקם הדמוקרטי”.

עוד אמר יו”ר האופוזיציה: “אני אומר לא לחיזוק ממלכת הטרור האיראנית. לא לשלטון נתניהו הכושל שנכשל למנוע את ההסכם הרע הזה. כן לשיקום היחסים עם ארצות הברית שביבי הרס, לא לשיסוי והסתה של ראש ממשלה המסכסך חלקים בציבור הישראלי”.

בסיכום הבטיח הרצוג לשומעיו כי המפלגה עוד תגיע אל השלטון: “אני גלוי לב אתכם הערב, ותמיד, חיי הפוליטיים שזורים עם רבים רבים מן היושבים כאן באולם. אנחנו מובילים תנועה ואני מבטיח לכם שיחד נגיע לניצחון. אינני מסתיר ואינני מטייח, אני מחמיר בדרישותיי מעצמי, אני בודק ואני אתקן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות