לימוד בבית הנשיא לקראת ט’ באב • המוזמנים? רפורמים וקונסרבטיבים

ביום חמישי הקרוב עתיד משכן הנשיא לארח אירוע לימוד לקראת תשעה באב, שנושאו חורבן ירושלים ואחדות ישראל • הדוברים באירוע, כמו המשתתפים בקהל, יהיו גם רפורמים וקונסרווטיבים
נחמן גור
ג' אב התשע"ה / 19.07.2015 16:07

בית הנשיא חוצה קו אדום: ביום חמישי הקרוב עתיד משכן הנשיא לארח אירוע לימוד לקראת תשעה באב, שנושאו חורבן ירושלים ואחדות ישראל, בשיתוף פעולה עם הסוכנות היהודית, כאשר הדוברים באירוע יהיו גם רפורמים וקונסרווטיבים.

גם בקהל צפוי להיות תמהיל דומה.

בהודעת בית הנשיא נאמר: “באווירת אחדות וקירוב לבבות מוזמנים לאירוע דוברים מכלל הזרמים המרכיבים את העם היהודי – חילונים, דתיים אורתודוקסים, רפורמים וקונסרווטיבים, וגם בקהל ישב תמהיל דומה של אורחים”.

לפי ההודעה: “במהלך האירוע ילמדו הדוברים קטעים שונים מהמקורות הקשורים לנושא, והנשיא יעסוק בדברי התלמוד על הסכנה הטמונה במחלוקת שאינה לשם שמים ועל השלכותיה הרות האסון על העם היהודי ותולדותיו”.

כדי להסביר את הזמנת הזרמים שהביאו חורבן על יהדות התפוצות, מציינים בבית הנשיא: “בית הנשיא הוא בית של כלל החברה הישראלית, על כל זרמיה, מגזריה וקבוצותיה. זהו בית של שיח, הנותן ביטוי למגוון הדעות ובימים אלו של בין המצרים ראוי שיעסוק בית זה בדרכים לחיזוק הלכידות וניהול המחלוקות, נוקבות ככל שיהיו, מתוך כבוד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות