בנט להרצוג: בוא נניח הקמפיינים בצד ונצטרף לנסיעת נתניהו לארה”ב

יו"ר הבית היהודי הודיע כי יצטרף לנסיעתו של ראש הממשלה לארה"ב, וקרא ליו"ר המחנה הציוני להצטרף • "בזמן הזה שאיראן מתקרבת לנשק גרעיני בחסות המעצמות, אין לנו זמן לפוליטיקה"
יוני גרין
ה' אדר התשע"ה / 24.02.2015 21:15

יו”ר ‘הבית היהודי’ השר נפתלי בנט הודיע הערב (שלישי) כי יצטרף לנסיעת ראש הממשלה בנימין נתניהו לארצות הברית,  לקראת נאומו בקונגרס נגד ההסכם על הגרעין המתגבש בין המעצמות לאיראן, וקרא גם ליו”ר המחנה הציוני, יצחק הרצוג, להצטרף לנסיעה.

בהודעה שפרסם בדף הפייסבוק שלו אמר בנט: “מר הרצוג, אני קורא לך – בוא נניח את הקמפיינים בצד ונצטרף למשימה הלאומית של ראש הממשלה בארצות הברית. בנושא איראן אין ימין ואין שמאל.

“בזמן הזה שאיראן מתקרבת לנשק גרעיני בחסות המעצמות, אין לנו זמן לפוליטיקה. אני קורא לכל ראשי המפלגות לשים את המחלוקות בצד ולהצטרף לראש הממשלה במשימה נגד איראן. אני מתכוון לעשות זאת ולהיות בארצות הברית בהזדמנות המדינית האחרונה שיש לנו לעצור את הגרעין האיראני.

“מר הרצוג, אני קורא לך שנניח את הקמפיינים בצד ונצטרף למשימה הלאומית”.

מסיבת עיתונאים שערך היום (שלישי) עם התקשורת הזרה בישראל אמר הרצוג: “הספין של נתניהו בנוגע לשאלה מי נוסע לוושינגטון חייב להיפסק. את עמדתי הנחרצת נגד הגרעין האיראני מכיר כל גורם ישראלי ואמריקני, לרבות נשיא ארה”ב, ואני יודע להשמיע אותה באופן חד, ברור ומשפיע מכאן – ולא משם”.

הרצוג חשף: “לפני כמה ימים הודעתי למארגני ועידת איפא”ק שאני מתנצל, אך לא אוכל להשתתף”.

סגן השר אופיר אקוניס תקף את סירובו של בוז׳י להצטרף לנאום נתניהו והגדיר אותו “שיקול פוליטי צר”.

אקוניס אמר: ״מצער שמפלגת העבודה מתייחסת לעניין ההסכם עם איראן, כעניין פוליטי. במקום להכיל את הכלל שבנושא זה אין קואליציה ואין אופוזיציה – בו׳זי וציפי משחקים פוליטיקה קטנה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות