בסביבת נתניהו רוצים פריימריז לקראת סוף השנה – אבל כץ מתנגד

ראש האופוזיציה רוצה לקבע את מעמדו שהתערער בשל המו"מ על הסדר הטיעון • יו"ר מרכז הליכוד, ח"כ חיים כץ: "נקיים פריימריז רק אם הממשלה תיפול"
חרדים 10
כ"ח שבט התשפ"ב / 30.01.2022 12:18

בסביבתו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו מתכננים קיום פריימריז בליכוד.

לפי דיווח של יהודה שלזינגר ב’ישראל היום’, בסביבת נתניהו חושבים לערוך פריימריז על מנת לקבע את מעמדו שהתערער במעט בעקבות הדיווחים בשבועיים האחרונים על פרישתו.

מקורבים ליו”ר הליכוד מסמנים את סוף השנה הקרובה, כמועד אפשרי לעריכת פריימריז, בצמוד, במקביל, או אפילו יחד עם ועידת המפלגה המתוכננת להתקיים בתאריך הזה.

למעשה, כבר לפני מספר חודשים רצה נתניהו לערוך פריימריז על מנת לקבע את מעמדו לאחר הפסד השלטון, אך נתקל בהתנגדות של חיים כץ ויו”ר המזכירות ישראל כ”ץ.

יו”ר מרכז הליכוד, ח”כ חיים כץ, אמר ל’ישראל היום’ כי אף גורם לא פנה אליו בנושא. לדבריו, פריימריז במפלגה יתקיימו רק במידה והממשלה תיפול או חצי שנה לפני שהכנסת תתפזר.

המתנגדים במפלגה טוענים כי אין טעם לערוך פריימריז כי אין בחירות באופק. בנוסף הם מציינים את העובדה שמפלגת הליכוד נמצאת בגרעון של למעלה מחמישים מיליון שקלים, כאשר עלויות של פריימריז הן 10 מיליון שקלים.

עד כה הודיע רק ח”כ יולי אדלשטיין הודיע שיתמודד בפריימריז נגד נתניהו. חברי הכנסת ישראל כץ, ניר ברקת, מיר רגב, אמיר אוחנה וצחי הנגבי הודיעו כי יתמודדו רק אם יו”ר הליכוד נתניהו יפרוש מהנהגת המפלגה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות