ישראל כץ: “נקים ממשלה עם השותפות הטבעיות ולא נחרים”

שר התחבורה ישראל כץ תקף ב'כנס ירושלים' את יאיר לפיד: "גם אני יכולתי לעמוד כאן ולהסביר למה אין תשתיות ורכבת בשדרות, גם אני יכול לומר אכלו לי ושתו לי, אבל אני אוהב להיות מאלה שעושים"
ה' אדר התשע"ה / 24.02.2015 17:51

שר התחבורה ישראל כץ תקף הבוקר ב’כנס ירושלים’ של עיתון ‘בשבע’ את “אלה שאומרים שאנחנו העברנו כסף להתנחלויות”, באמרו כי הם “לא עשו שום דבר ממה שעשינו בפיתוח תשתיות בכל הארץ” וכי “יש כאן צביעות רבה”.

 “צריך להתמודד עם נושא הדיור, צריך להביא אותו לגמר. כשמדברים על מה שהיה – בבחירות הקודמות דיברו על המחאה התל-אביבית. הלא איפה הייתה המחאה? בתל אביב.

“יאיר לפיד הבטיח שמחירי הדירות ירדו, הוא קיבל 19 מנדטים. לא ניתן לערער על החלטות הממשלה בלי אישור ממנו. הוא לא אומר – עשיתי חלק וטעיתי ולא הצלחתי, הוא אומר – קיבלתי את הסמכות מהממשלה. לבוא ולספר שאתה קיבלת את הסמכות מהמנהיג שלך, אבל לא עשית זה יפה מאוד.

“הרי זה היה המקצוע שלו כל השנים. כשאתה עולה בתקשורת ומאשים את הממשלה זה גורם לנו להוציא את הנתונים. ונשאלת השאלה – למה הוא לא עשה? כי הוא חסר ניסיון.

“גם אני יכולתי לעמוד כאן ולהסביר למה אין תשתיות ורכבת בשדרות, גם אני יכול לומר אכלו לי ושתו לי, אבל אני אוהב להיות מאלה שעושים”.

באשר לממשלה הבאה מבטיח כץ: “אנחנו נקים ממשלה עם השותפות הטבעיות ולא נחרים שום מפלגה…”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות