ישי ריבו בטקס אקו”ם: “תודה ה’ על כל הימים וכל הלילות”

אקו"ם העניקה את פרס 'השיר המושמע ביותר לשנת 2021' לזמר והיוצר ישי ריבו על שירו 'סיבת הסיבות' • ריבו ביצע את השיר - ונשא נאום מרגש: "בתוך השבר הזה פתאום הורגש בוודאות שיש מישהו ש׳מסובב׳ את הכל. משהו שהוא גדול מאיתנו. שנמשיך ללכת תמיד ביחד עם האמונה הזאת"
אבי כץ
י"ב אלול התשפ"ב / 07.09.2022 23:32

הזמר והיוצר ישי ריבו זכה הערב (רביעי) בפרס אקו”ם על שירו ‘סיבת הסיבות’ – השיר הישראלי המושמע ביותר לשנת 2021, עם 3900 השמעות בתחנות הרדיו.

ריבו עלה לבמה, ביצע את השיר – וגם נשא נאום קצר ומרגש ואמר:

“זו זכות גדולה לעמוד כאן. כש׳סיבת הסיבות׳ יצא לאור זו הייתה תקופה שבה הכל היה קצת פחות ברור, משהו בנוחות שהתרגלנו אליה ובחוזק של העולם שלנו, התערער. כולנו חיפשנו יציבות ומשמעות אמיתית, חיפשנו את התקווה ואת הסיבה.

“בתוך השבר הזה פתאום הורגש בוודאות שיש מישהו ש׳מסובב׳ את הכל, משהו שהוא גדול מאיתנו. העובדה שהשיר ‘סיבת הסיבות’ היה לשיר הכי מושמע באותו זמן, שיר שהטקסט שלו, ללא ספק, מלא בתוכן אמוני מעיד על כך שיש לנו כעם מכנה משותף הרבה יותר חזק, הרבה יותר עוצמתי מהדעות שלנו ומתפיסות העולם שלנו. זה מעיד בראש ובראשונה שמוזיקה מאחדת את הלבבות שלנו.

“על הפתיחות וההכלה שכל-כך חשובה לנו בתוך הפסיפס היפה שלנו כעם ישראל. ושזכינו, בתקופה שלנו, לגלות שבכולנו יש חלק מקווה, שמאמין ושואף לטוב, שמבקש להשיב את הרוח ובעזרת ה׳ רואה באופק את השמש… יהי רצון שנמשיך ללכת תמיד ביחד עם האמונה הזאת, לא מתוך כאב, אלא מתוך שמחה וטוב אמיתי.

“תודה ה׳ על כל הימים וכל הלילות”.

במהלך טקס חלוקת הפרסים מטעם אקו”ם לשנת 2021/22 בתחום המוסיקה הפופולרית, הוקדשה מחווה מרגשת לזכרם של מוזיקאים ואמנים בכירים שהלכו לעולמם השנה, ביניהם הרב אורי זוהר זצ”ל.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות