“זמן מסך שווה”: הליכוד עתר לוועדת הבחירות המרכזית נגד לפיד

בליכוד דורשים שוועדת הבחירות תוודה כי יאיר לפיד ימנע מלהשתמש במשאבי המדינה לטובת קמפיין הבחירות שלו • "להבטיח ששני המועמדים לראשות הממשלה יקבלו זמן מסך שווה בערוצים ללא הטיות פוליטיות"
חרדים 10
ה' תמוז התשפ"ב / 04.07.2022 19:38

מפלגת הליכוד הגישה היום (שני) עתירה לוועדת הבחירות המרכזית, לרשות השנייה וליועצת המשפטית לממשלה, בדרישה שיוודאו כי יאיר לפיד ימנע מלהשתמש במשאבי המדינה לטובת קמפיין הבחירות שלו.

בעתירה הם דורשים “לחדול מלהשתמש בנכסי המדינה ובכלל זה במשרד רה”מ ועובדיו, לצורך שידור תעמולת בחירות עבור מפלגת יש עתיד באצטלה של הצהרות לתקשורת”.

כמו כן, הליכוד דורש  “להבטיח ששני המועמדים לראשות הממשלה יקבלו זמן מסך שווה בערוצים ללא הטיות פוליטיות”.

בנימוקי העתירה נכתב: “נאום מוצאי שבת של לפיד הוא נאום תעמולתי גרידא, שבו החל לפיד את את קמפיין הבחירות של מפלגתו יש עתיד בבחירות לכנסת ה-25. תוכן הצהרתו של לפיד, אינו כולל מידע אודות עובדות כלשהן, ובוודאי של דרכי פעולה לטיפול ספציפי בסוגיה כלשהי”.

בליכוד אמרו במוצאי שבת, לפני נאומו של לפיד:  “מועמד ‘יש עתיד’ לראשות הממשלה וראש ממשלת המעבר יאיר לפיד מקבל הערב זמן מסך בכל הערוצים לפתיחת מערכת הבחירות שלו. הליכוד דורש זמן מסך זהה עבור בנימין נתניהו. אם לא יינתן זמן שידור זהה זאת תהיה הוכחה נוספת להתגייסות מוחלטת של ערוצי התקשורת למועמד השמאל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חוק
    05/07/2022 16:40
    מנדלבליט
  1. ..וועדת הבחירות מתכנסת רק כשיש תלונות נגד הימין והחרדים..וכך גם הפרליטות.והתנועה לזיוף השלטון וכן בגצ..לכן לא להפריע להם בחופשת הקיץ..רק כאשר יחזור הימין לשלטון..תראו מה זה שלטון החוק במלוא הדרו..בנתיים לא להפריע ללפיד בחלוקת גובים למקורבים.אין זמן.צריך להספיק..עד הבחירות..