אביב גפן הפתיע בהתוועדות: “גם אני בדרכי חב”דניק” • הנאום המלא

הזמר והיוצר אביב גפן השתתף הלילה בהתוועדות חסידית לציון חג הגאולה, י"ט כסליו • "פעם דיברתי מתוך בורות, להדהים ולזעזע אנשים כדי שיקשיבו לי כי סבלתי מחוסר תשומת לב", התנצל
חרדים 10
י"ט כסלו התשפ"ב / 23.11.2021 09:19

הזמר והיוצר אביב גפן השתתף הלילה בהתוועדות חסידית לציון י”ט כסליו, היום בו חוגגים בחסידות חב”ד את שחרורו של האדמו”ר הזקן, בעל התניא, ממאסרו.

“מכאן יוצאת בשורה לכל האנשים – חילונים ודתיים שאפשר ביחד, יש דרך של ביחד. זה בעיני דבר שהוא עליון, חב”ד זה ראשי תיבות: ‘חכמה’, ‘בינה’ ‘ודעת’ – זה דבר שמתפלפל ומשתנה כל הזמן, גם אני בדרכי חב”דניק, כל הזמן אני מתפלפל עם הדעה שלי וגם משתנה”.

גפן הוסיף: “הרוח של הדת ושל חב”ד זוהי הנפש של ישראל שחייבים לשמור עליה. זה הנפש וזה הלב הפועם ואני גאה בכם ומכבד אתכם שאתם מאמינים ולומדים תורה ומתפלפלים וגם משתנים. חב”ד, חוכמה בינה ודעת. זה משהו שישראל לא יכולה להתקיים בלעדיו.

“כחילוני, לא משנה איפה אני אהיה ובאיזה עמדה אני אהיה, אני תמיד אהיה שם להגן עליכם על היושרה שלכם על המורשת שלכם ואני אוהב אתכם”.

בהמשך התנצל: “אני לא אותו אביב של פעם, אמרתי את זה בהרבה הופעות שלי, פעם דיברתי מתוך בורות, להדהים ולזעזע אנשים כדי שיקשיבו לי כי סבלתי מחוסר תשומת לב – אני מסתכל לכם היום בעיניים ואומר שאם פגעתי במישהו אני מבקש סליחה”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אביב הנסיך
    23/11/2021 16:36
    הודיה
  1. עלה והצלח, וחנוכה שמח

  2. ימות המשיח
    24/11/2021 00:20
    קן ציפור
  3. נביאים » ספר זכריה » פרק ג » פסוק י
    “בַּיּוֹם הַהוּא נְאֻם יְהוָה צְבָאוֹת תִּקְרְאוּ אִישׁ לְרֵעֵהוּ אֶל תַּחַת גֶּפֶן וְאֶל תַּחַת תְּאֵנָה.”
    והמבין יבין הולך להיות הרבה דברים טובים איתו

    • בין העצים   25/11/2021 23:09

      ואם זה יקרה זה נס גלוי לכשעצמו