אביב אלוש על התבודדות: “טוב מכל פסיכולוג, אני מדבר עם הבורא”

הזמר והשחקן המתחזק, אביב אלוש מספר על הרגעים בהם הוא מדבר עם בורא עולם, כיצד קיבלה אשתו את תהליך ההתחזקות שלו ומה הוא חושב על הממשלה החדשה, אחרי ההתבטאות בעד נתניהו שעוררה סערה
חרדים 10
י"ז כסלו התשפ"ב / 21.11.2021 08:42

אביב אלוש, שחקן וזמר הנמצא בתהליך התחזקות בדת, מספר בראיון שהעניק לחדשות סוף השבוע בקשת 12 על הרגעים בהם החליט לעשות שינוי בחייו – דווקא כאשר הקריירה שלו הגיעה לשיא, והוא הבין כי הוא לא מעוניין לחיות ככה.

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

“לא רוצה לחיות ככה. אני רוצה לשרוד את החיים האלה ואת הקריירה שלי שפוי ונעים, כשאף אחד לא מאיים עליי ואני לא מאיים על אף אחד. לא במאי, ולא מלהקת ולא חברת הפקה ולא אף אחד. יש אחד שאני תלוי בו, והוא יושב שם למעלה וזהו”.

אלוש מספר: “כשאני מגיע להתבודדויות, זה נטו בתפילה יוצא לי כזה פעם ביומיים לבוא לפה, היו לי פה כמה התבודדויות חזקות. זה טוב מכל פסיכולוג, אני מדבר עם הבורא, מדבר איתו ממש. מדבר איתו בקול. אני יכול פתאום לבכות, ושנייה אחר כך אני יכול לרקוד פה ולצרוח את העולמות”.

הוא מתאר כי בהתחלה, אשתו לא אהבה את התהליך שהוא עובר. “בהתחלה היא אמרה: ‘בחלומות שלך אנחנו נשמור שבת’. והיא התרגלה לזה, זה כיף לחיות בצורה כזאת”.

חיצי הביקורת כלפיו הגיעו אחרי כתבה שפורסמה לפני שנה ב”ידיעות אחרונות”. שם הוא אמר ש”הבורא הביא עלינו את הקורונה כדי שהעולם הישן ייהרס, ובמקומו תגיע הגאולה. בית המקדש השלישי ייבנה, ונתניהו יהיה ראש הממשלה האחרון של ישראל”.

“אני בכלל ציטטתי משהו של הרבי מליובאוויטש”, הסביר, “היו בחירות ויש ראש ממשלה נוסף. ראש הממשלה היחידי מבחינתי כרגע, ומבחינת כולנו אמור להיות – זה הוא. הוא מנהל את העולם, לא אף אחד אחר. אנחנו לא מנהלים את העולם. אנחנו לא מנהלים שום דבר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות