הקלטות חושפות איך נתניהו מתכנן לנצח: ‘מביא אותם, נגמר המשחק’

ראש הממשלה לשעבר העניק הרצאה קצרה לחברי סיעתו: "יש 4 עד 5 מנדטים שלנו, שישבו בבית. למה אני שולח אתכם לרשתות החברתיות? כי שם אתה מקבל את האנשים האלה. אתה מביא אותם – נגמר המשחק, אבל נגמר היסטורית"
חרדים 10
כ' חשון התשפ"ב / 26.10.2021 12:18

בישיבת סיעת הליכוד, יו”ר המפלגה בנימין נתניהו, העניק אתמול (שני) הרצאה קצרה לחברי סיעתו על האופן שבו יוכלו לנצח בבחירות הבאות – בעזרת הרשתות החברתיות.

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

לציית ל’דעת תורה’: היכן אפשר להתחסן ללא צורך בקביעת תור?

בהקלטה שפרסמה הבוקר (שלישי) יערה שפירא ברשת ב – נשמע נתניהו: “יש ארבעה עד חמישה מנדטים שלנו, שישבו בבית. אתה מביא אותם – נגמר המשחק, אבל נגמר היסטורית”.

נתניהו הוסיף: “אגב, ברגע שאתה מספיק גדול אתה מתחיל לנגוס. הבייס שלנו זה לא הבייס של ליברמן וגם לא של סמוטריץ’. למה אני שולח אתכם לרשתות החברתיות? כי שם אתה מקבל את האנשים האלה. הארבעה מנדטים האלה לא בהכרח מסתכלים ברשת החברתית, אבל הבנים והחברים שלהם ברשת החברתית, ולכן זו העוצמה הכי גדולה”.

בהמשך דנו חברי הסיעה בשאלה האם להמשיך את החרם על ועדות הכנסת – למרות פסיקת בג”ץ נגד העתירה על ייצוג חסר בוועדות.

ח”כ דודי אמסלם חשב שלמרות הלחץ מהחרדים – אסור לחזור לוועדות: “אם מישהו דורך עלינו ולא נותן לנו, כולל בית המשפט העליון – אז אנחנו לא במשחק. בין כה וכה אנחנו לא משפיעים על כלום”.

אמסלם הסביר: “אם אני עושה את האנלוגיה לעולם הכדורגל: גם אם אתה מרוויח טכני פעם אחת, שתיים – אתה לא יכול לקחת אליפות רק עם טכני. אם החרדים רוצים אז שילכו”.

חבר הכנסת מיקי זוהר הסכים איתו וכך גם אחרים, אך לבסוף הוחלט למנות חבר אחד מהליכוד לכל ועדה שדנה עדיין בנושאי התקציב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות