“ממשלת כל חתוליה”: עוד 6 מיליון ש”ח הוקצבו לטיפול בחתולי רחוב

יש עתיד קידמה תוספת של 6 מיליון שקלים עבור טיפול בחתולי הרחוב בישראל • ח"כ אבי מעוז: "מעלים מיסים, מקצצים לחלשים, פוגעים בסבסוד במעונות - ולחתולים יש תקציב. בושה"
אריה ריבקינד
כ' חשון התשפ"ב / 26.10.2021 12:00

לקראת ההצבעה המתקרבת על אישור תקציב המדינה לשנים 2022-2021, הציגה היום (שלישי) ועדת הכספים את פירוט חלוקת הכספים הקואליציוניים. מדובר בהסכמים שהושגו בעל פה בין הסיעות וחברי הכנסת השונים ערב הקמת הממשלה.

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

לציית ל’דעת תורה’: היכן אפשר להתחסן ללא צורך בקביעת תור?

באמצעות הסכמים אלה זוכים חברי הקואליציה לקדם נושאים השונים הקרובים ללבם, שהבטיחו באופן אישי להשקיע בהם. אותם הסכמים מגיעים לסכום של כ-2 מיליארד שקלים.

על פי מסמך שהוצג לשרים על ידי שר האוצר אביגדור ליברמן, מדובר ב”סכום שלא יעלה על 849 מיליון שקלים” בשנה הנוכחית (2021) ו-1.26 מיליארד שקלים בשנה הבאה לכל היותר. המסמך המעודכן כולל 512 מיליוני שקלים לשנה הקרובה ו-882 מיליון שקלים בשנה הבאה.

מההסכמים עולה כי מפלגות מרצ והעבודה יקצו 6 מיליון שקלים עבור מרכזי ייעוץ ומקלטי חירום עבור צעירים היוצאים בשאלה.

מפלגת יש עתיד קידמה תוספת של 6 מיליון שקלים עבור טיפול משרד החקלאות בחתולי הרחוב בישראל.

יו”ר מפלגת נעם, ח”כ אבי מעוז הגיב להקצאת תקציב של 6 מיליון ש”ח לחתולי הרחוב: “ממשלת כל חתוליה, אין תקציב לחיילים, למשפחות שזקוקות, לחתולים יש. לא יתכן שמעלים מיסים, שמקצצים לחלשים, שפוגעים בסבסוד במעונות – ולחתולים יש תקציב. בושה לממשלה, לאזרחי ישראל מגיע יותר, מגיעה ממשלה אחרת”.

ח״כ מלכיאלי אמר ב’קול ברמה’: “כשראיתי את התקציב לחתולי רחוב לא האמנתי, אנשים מסכנים מועפים לרחוב, ולקואליציה של בנט, חתולי רחוב חשובים יותר מילדים רעבים. אין לי דבר נגד חתולים, אלא על סדרי העדיפויות”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בזכות חתולי הרחוב אתה חי בלי עכברושים
    26/10/2021 15:40
    יהודי
  1. לפני כמה שנים החליט ראש עיריית נוי יורק להתפטר מחתולי הרחוב. עשו מבצע וכל חתולי הרחוב נעלמו כלא היוץ ואז התחילו להופיע עכברושים. לא כמה בוטדדים אלא עשרות, לאמיתו של דבר יש היום מליונים במחילות ובכל פינה. הם מתרבים בקצב מטורף אין להם מי אויב שאוכל אותם.
    היום מבינים את הטעות ומנסים להלחם בזה.
    בישראל יש חתולי רחוב שמגינים עלינו מעכברים ונחשים. הם חיים בסבל רב. לא מחזיקים מעמד יותר מחמש שנים. מתים ממחלות ממכוניות רעב צמא.

    • שפויה   31/10/2021 02:43

      12 מיליון לחתולי רחוב וא-פ-ס ש”ח למשפחות הרוגי מירון.
      בושה!