קריאות לחרם על הפרסומאי אילן שילוח: ‘להחרים מוצרים שמשווק’

יו"ר קבוצת 'מקאן' הסתבך: קריאות לחרם צרכני נגדו • איש התקשורת משה שלונסקי: "נגיד את זה הכי פשוט שיש. אם החרדים לא עושים חרם צרכני על האיש הזה, הם קונים את ההסתה הזאת ביושר רב" • יאיר נתניהו: "קורא לכל הציבור החרדי להחרים כל מוצר שחברת מקאן משווקת!"
יוסף גרינבוים
ז' אב התש"פ / 28.07.2020 15:06

הפירסומאי אילן שילוח, יו”ר קבוצת מקאן ומי שנחשב לאחד מגדולי הפרסומאים בישראל,

אל תצאו פראיירים: ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

בפוסט שפרסם הבוקר האשים הפירסומאי את החרדים בהפצת מחלות: “אט אט מיקוד הקורונה חוזר לערים החרדיות: ירושלים, בני ברק, מודיעין עלית, פ״ת, אשדוד. לכן ליצמן דאג לייבוא אישי של עוד 17,000 חרדים מברוקלין עם סיכון גבוה לקורונה בלי בידוד אחרי שהוא בחסות ביבי עשו ייבוא מסיבי כזה במרץ”.

הסוד שלו: לעשות תואר יוקרתי ללא מכינה וללא תנאי סף • רוצה גם?

בהמשך שילוח יוצא נגד החלטות הממשלה בהקשר החרדי: “בגלל הגידול המשמעותי בחולי קורונה במרכזים החרדים שוב אישר ביבי ואדלשטין לליצמן ודרעי להגדיל מספר מתפללים באיזור סגור. סך הכל פועלים הגיונית ועניינית ללא שום לחץ פוליטי. הטיפול של ביבי במשבר קורונה במגזר החרדי היא כישלון שכולו נובע מלחצים פוליטיים”.

 

התגובות במגזר החרדי נגד ההסתה הקשה, היו חריפות.

אחד הגולשים החרדים ברשת הטוויטר כתב: “אנחנו חרדים לא פרייארים. אחרי שאילן שילוח המשתלח קרא לי ולאחים שלי מפיצי מחלות, אני גם יוצא בקריאה לכל אחיי במגזר החרדי – לא לקנות ברשתות שמפורסמים דרך שילוח עד שיוציא התנצלות. להלן החברות: המשביר לצרכן, איקאה, פיצה דומינוס, טורנדו, בדין, בנק לאומי. הציבור החרדי הפסיק לשתוק!”

הפרסומאי: ליצמן דאג ליבוא אישי עם סיכון • ח”כים: ”אין לך בושה?’

איש התקשורת מנחם טוקר צייץ: “למה לא להחרים את העסקים אותם מפרסם הנאלח הזה? איקאה לדוגמא. כדאי ליזום מכתב מגדולי הרבנים הגיע הזמן שנעשה לאילן שילוח הקן!!”

לא רק החרדים יצאו נגד שילוח.

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו הצטרף לקריאה – וכתב: “קורא לכל הציבור החרדי להחרים כל מוצר שחברת מקאן משווקת!”.

מפקד גל”צ לשעבר, איש התקשורת משה שלונסקי, כתב בחשבון הטוויטר שלו: “נגיד את זה הכי פשוט שיש. אם החרדים לא עושים חרם צרכני על האיש הזה, הם קונים את ההסתה הזאת ביושר רב”.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חברת מקאן
    28/07/2020 15:13
    צבי
  1. האם בגלל עלה תאנה של חרדי אחד או שתים. עם כסף או בלי. נאכל את הדג מלוח וגם יזרקו אותנו מהעיר.

  2. לא רק מדברים צריך לעשות.
    29/07/2020 12:15
    מאיר
  3. תפרסמו את כל בתי עסקים, וכך זה יתחיל להתגלגל חזק לחרם, רק כך עובדים הדברים.