הזמר ישי ריבו: חיובי לנגיף קורונה, שלילי כלפי הפירוד שנעשה מפחיד

הזמר והיוצר ישי ריבו נדבק בנגיף הקורונה ושיתף את תחושתיו בימים אלה, רגע לפני כניסת צום תשעה באב: "הפירוד שמיום ליום נעשה חריף יותר ומפחיד. זה כבר כבד לי על הלב"
אבי כץ
ח' אב התש"פ / 29.07.2020 18:59

הזמר והיוצר ישי ריבו נמצא חיובי לנגיף הקורונה וסיפר על תחושותיו בדף הפייסבוק שלו.

אל תצאו פראיירים: ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

היוצר האהוב כתב: “התקופה האחרונה מאתגרת אותי גם בפן האישי בכמה עניינים, כמו להיות חיובי לקורונה, ושלילי כלפי השיח ברשתות ובכלל כל הלשון הרע שמועבר בשניות ומשאיר נשמות מצולקות ופגועות לשנים, והפירוד שמיום ליום נעשה חריף יותר ומפחיד. זה כבר כבד לי על הלב”.

הסוד שלו: לעשות תואר יוקרתי ללא מכינה וללא תנאי סף • רוצה גם?

ריבו התייחס להפגנות בעת האחרונה: “יהי רצון שכבר נדע להתאחד בפירוד הזה ערב ט׳ באב היום בו נחרב פעמיים בית בחירתינו, על שנאת חינם, זה אולי זמן לומר די לשנאה וזה זמן להרבות אהבה”.

הוא הוסיף:  “לכולם יש טענות וכולם צודקים אבל אם זה מרחיק אותנו יותר אחד מהשני ואין בזה לקח או קבלה לעתיד, אז אנחנו משרתים לא את עצמנו אלא את השנאה והמחלוקת והאמת שקצת נמאס לנו מזה”.

“תזכרו תמיד שהבחירה בידינו לבחור בין חיבור לחורבן ובין תכלית לכילוי. מקווה שנתראה בקרוב מהמצופה בחינת כל יום אחכה לך כי התגעגעתי מאוד מאוד. צום קל ומועיל ותדעו שכל הלחץ והבילבול שאנחנו עוברים זה כי אנחנו דור שמועמד לגאולה. אוהב מלא ותשמרו על עצמכם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות