בעלה מורדם ומונשם בגלל הקורונה, חברתה נפטרה. מה יש לה לומר?

לצד מיטת חוליו של בעלה יודי, המאושפז כשהוא מורדם ומונשם בבית חולים לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, כותבת שרה דוקס, חברתה של רייזל צוקר ע"ה, שנפטרה אתמול ממחלה קשה את שעל ליבה
חרדים 10
כ"א אייר התש"פ / 15.05.2020 13:12

אנחנו לא מבינים מדוע אלוקים גורם לדברים מסוימים לקרות כמו שהם קורים.

בעלי, יודי, הצליח להביא כל כך הרבה טוב בעולם בשבועות האחרונים – יותר ממה שרבים מאיתנו יכולים להשיג במהלך כל חייהם! יש לו כל כך הרבה זכויות, שהוא פשוט היה זקוק לשבריר מהם כדי לזכות לא רק בהתאוששות מלאה, אלא התאוששות מהירה ומיידית – כזו שמותירה את כולם המומים.

אך עם זאת, יודי עדיין לא ער.

אני לא יודעת מה עוד ה’ רוצה כרגע.

מצבו של יודי לא הולך ומחמיר תודה לה’, אך הרופאים היו רוצים לראות שיפור. הוא יקבל מחר תרופת ניסוי חדשה שיש תקווה שתסייע בהפחתת הדלקת. אנא התפללו שהתרופה הזו תצליח וזו תהיה הדחיפה הסופית שיודי זקוק לריאותיו להתחזק, לגופו להתרפא, ועבורו להחלים להתאוששות מלאה.

היום הזה היה קשה מאוד לא רק בגלל מה שקורה עם יודי, אלא גם בגלל שאיבדנו היום חברה מאוד מיוחדת, רייזל צוקר ע”ה.

טרגדיה קשה: אשת החזן נפטרה בגיל 39 – הותירה אחריה 8 יתומים

ריזל ואני מכירים זו את זו למעלה מ-13 שנים, והיא תמיד הייתה כל כך חיובית ודבקה לגמרי באמונתה באלוקים, לא משנה מה קרה לה. אני בוכה בשבילה. אני בוכה על בעלה. אני בוכה על 8 ילדיה היפים.

אני פשוט ממשיכה לבכות. אני שבורת לב לחלוטין.

אני מרגישה מבולבלת, כועסת ואפילו מתמרמרת, אבל אמשיך לסמוך על אלוקים. אני באמת מאמינה שלאלוקים יש תוכנית גדולה יותר ושיום אחד נבין מדוע הכל נועד לקרות ואיך יש מטרה לכל זה.

אבל עד שהטובה תתגלה לנו, זה בסדר לבכות ולהרגיש מבולבל, כועס ואפילו מתמרמר.

אלוקים, הסבל והכאב מספיקים. אתה יוצר ומחדש את העולם ברציפות בכל שניה אחת. מה שהמציאות שלנו היא ברגע זה, השנייה, לא חייבת להיות המציאות שלנו בשנייה הבאה. אנא הראה לנו את כל נפלאותיך ושלח לנו נסים גלויים עכשיו.

קבוצה של אנשי עסקים ופעילים הקימה קרן משפחתית עבור משפחת צוקר, כדי לעזור לרכוש את ביתו של ר’ בערל צוקר, לשלם עבור אוכל, בגדים, חינוך – ולהעמיד את בערל על רגליו.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות