מקלב: הזדהות עם כלות בוכות? יש שעצובים על דחיית משפט נתניהו

סיעת יהדות התורה הגיעה הערב אל בית הנשיא - והמליצה על נתניהו • מקלב: "הציבור החרדי סבל מההכפשות וההשמצות, צריך לעשות פעולות למגר את זה, מה שעומד לפנינו זה לא רק משבר הקורונה אלא שנה שלמה של הסתה"
אריה ריבקינד
י"ט אדר התש"פ / 15.03.2020 18:43

סיעת יהדות התורה הגיעה הערב (ראשון) אל בית הנשיא, במסגרת הליך ההתייעצויות לקראת הטלת המנדט להרכבת הממשלה – והמליצה על בנימין נתניהו.

ח”כ אורי מקלב אמר בבית הנשיא:

“אסור לשכוח כי מעבר לתוצאות הבחירות היתה דרך קשה עד לבחירות. היה קיטוב בעם, הציבור החרדי סבל מההכפשות וההשמצות, צריך לעשות פעולות למגר את זה, מה שעומד לפנינו זה לא רק משבר הקורונה אלא שנה שלמה של הסתה וקיטוב בעם, זה דורש פעולות של אחדות, העם היהודי תמיד ידע להתלכד בשעות הקשות אנחנו יודעים להתאחד וכעת אנו לא רואים את זה, במקום להזדהות עם כלות הבוכות ביום חופתם אנו רואים אנשים עצובים על דחיית משפטו של נתניהו.

הנשיא אמר בפגישה: “בשנים הקודמות כשהגיעה הספירה ל-61, נפל הפור. כך קרה לפני שהגעתם הנה. יחד עם זאת, העם משווע לאחדות רחבה ככל האפשר ואנחנו יודעים כמה היא נדרשת, ולכן ביקשתי מגנץ ונתניהו להגיע לפגישה כאן הערב – לפני שאפרסם את המובן מאליו, מפני שהמתמטיקה קובעת גם בפוליטיקה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות