צפו: טיבי סימן תנועת ‘וי’ למשפחות השכולות • בנט: “אתה מנוול ושטני”

מירב חגאג, אמה של סגן שיר חגאג הי"ד, המפגינה מול בית הנשיא: "אחמד טיבי עומד מולי, אמא שכולה, עושה לי וי" שר הבטחון: "איזו שטניות. גנצים, איווט -תתעוררו!"
אריה ריבקינד
י"ט אדר התש"פ / 15.03.2020 16:17

מירב חגאג, אמה של סגן שיר חגאג הי”ד, המפגינה מול בית הנשיא, צייצה בצהרים (ראשון) בחשבון הטוויטר שלה:

“אחמד טיבי ואימן עודה יוצאים מבית הנשיא לוחצים ידיים לתנועה לאיכות השלטון. אני מרימה תמונות של הילדים שלנו, נרצחי טרור וחללי צה”ל. אחמד טיבי עוצר, מביט לי בעיניים עושה ווי.

בהמשך צייצה שוב: “בהילוך אטי. אני מחזיקה תמונות של נרצחי טרור חללי צה”ל. אחמד טיבי עומד מולי אמא שכולה עושה לי וי”.

 

שר הביטחון נפתלי בנט תקף, בתגובה את אחמד טיבי שסימן תנועת וי למשפחות השכולות ליד בית הנשיא.

“אחמד טיבי, אתה מנוול ושטני. בסרטון: מירב חגאג, אמה של סגן שיר חגאג הי״ד, שנרצחה ע״י מחבלים בפיגוע הדריסה בארמון הנציב, עמדה מול בית הנשיא עם תמונה של בתה. אחמד טיבי הביט על מירב, אם שכולה, והרים את ידו בתנועת ניצחון. איזו שטניות. גנצים, איווט -תתעוררו!”.

 

טיבי הגיב בטוויטר: “בכניסה וביציאה מבית הנשיא נתקלתי במפגינים. ממקצת הרפרטואר ששמעתי שם: טיבי מחבל, תמות יא טיבי, תמות מקורונה – וכיו״ב איומים ונאצות. לא שתקתי ולא אשתוק מול הסתה, אלימות ובריונות. יש גבול”.

הוא הוסיף: “ובאשר לעלילת הדם של נפתלי בנט, אני לא מתכוון להתייחס לנציגים של מפלגות שוליים זעירות”.

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    המזעזעים הם מכחול לבן שהולכים עם תומכי הטרור ...
    15/03/2020 18:42
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. מי היה מאמין. איך כחול לבן ישנים בלילה….מה הם חושבים שהבלדים האלה אוהבים אותם????????? מזעזע

  2. מפלגת כחול לבן מטפחת מפלגה ששוללת את קיומה של מדינת ישראל
    15/03/2020 21:20
    גדי
  3. שלושת הרמטקלים בני גנץ גבי אדכנזי ובוגי יעלון מטפלים את המפלגה המשותפת אז מה הפלא שאחמד טיבי מפגין בפובמי את פרצופו האמתי

  4. טיבי
    16/03/2020 14:51
    אמפי
  5. טיבי אתה האיכסה של האיכסה יועץ של ארכי מחבל שרצח ערפת.שלוש דגנרלים ושלוש שרי ביטחון פרץ ליברמן ויעלון שבוגדים בחילם שנרצחו על ידי מחבלים.אותם הדגנרלים שעומדים להרקיב ממשלה עם מהללי מחבלים כולל ליברמן הרמאי הנוכל והיושב עם מהללי מחבלים לא להאמין.חברה שימו לב כמה התקשורת תומכת ומגנה על מהללי מחבלים.תקשורת פוסט ציונית ביחד עם בג”ץ ומערכת המשפט שגמרו עומר להוריד את ראש הממשלה בכול דרך שהוא גם בדרך אישומים תקדימיים שיקריים.חברה קוראים לזאת הפיכה.חברים תיראו מי מנהל את כחול לבן אחמד טיבי יזבאק וליברמן.

  6. ליברמן
    16/03/2020 15:05
    אמפי
  7. ליברמן אתה נוכל פוליטי ואל תספר לנו שזה ביגלל חוק הגיוס או כל תירוץ אחר.כי אם ביגלל מה שיואב יצחק כותב עליו ויאב יצחק הוא עתונאי חוקר רציני מאוד ואמין מאוד.זה מפחיד מה שהוא כותב עליו איזה דברים מפחידים עבריניים שנשאלת השאלה מדוע לא חוקרים אותו.
    וכן מדוע אשכנזי לא נחקר וכן רם בן ברק וסגלוביץ וגנץ ואלשיך ועוד ועוד.ואני אומר לכם שהפרקליטות לא תחקור אף אחד מהם כי הפרקליטות וכחול לבן מתואמים אחד לאחד כדי להוריד את ראש הממשלה היקר שלנו.

  8. גנץ
    16/03/2020 15:15
    אמפי
  9. כחול לבן אל תיבגדו בעם שלכם.אל תעשו מעשה שאחרכך נשלם על כך כולנו.ערוצים 11 12 13-אתם הובלתם את הכניסה של גנץ לשבת עם יזבאק מהללת מחבלים.לדעתי אתם ערוצים פוסט צייונים שכול מה שאתם רוצים ודוחפים בכול הכח למדינת כל אזרחיה.
    רוב העם כבר לא מאמין לכם ולא צופה בכם.אתם לא אוביקטיבים יושבים אצלכם פרשנים שמולאנים קיצונים שמחזקים את ישיבת כחול לבן עם מהללי מחבלים.אני תקוה והעם היושב בציון לא ימצא את עצמו יושב במדינת כל אזרחיה היא פלאסטין.

  10. זה נכון שהוא מנוול ושטני
    16/03/2020 20:54
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  11. אבל זה לא העיקר. העיקר הוא שהוא אויב וכך צריך להתייחס אליו. לתשומת ליבך, שר הביטחון.