נתניהו מזהיר: מי שנותן את הקול ל’עוצמה’ – נותן אותו לגנץ ולפיד

בראיון שהעניק לתכנית 'המטה המרכזי'  עם איילה חסון בחדשות 13 - נשאל נתניהו על 'הזגזוג' כלפי 'עוצמה יהודית' - והשיב: "באותו יום כששאלו אותי אמרתי שהם עברו בסקר. מתוך עשרות סקרים, אגב גם אחרי - הם לא עוברים"
חרדים 10
ט"ו אלול התשע"ט / 14.09.2019 22:06

במהלך ראיון שהעניק לתכנית ‘המטה המרכזי’  עם איילה חסון בחדשות 13 – נשאל ראש הממשלה בנימין נתניהו על ‘הזגזוג’ בעמדתו כלפי מפלגת ‘עוצמה יהודית’.

“לא זגזגתי בכלל”, ענה נתניהו, “באותו יום כששאלו אותי אמרתי שהם עברו בסקר. מתוך עשרות סקרים, אגב גם אחרי – הם לא עוברים – לא עוברים לא עוברים. מי שנותן את הקול לעוצמה זורק את הקול שלו לפח ובעצם נותן לבני גנץ וליאיר לפיד להקים ממשלת שמאל-ערבים. זה מה שיהיה. במקום לעשות את זה, אל תצביעו לשם, תצביעו לליכוד, אני אומר את זה קבוע”.

על ליברמן קבע ראש הממשלה: “מצער לראות מה אביגדור ליברמן עשה. הוא ימליץ על גנץ, עשה איתו הסכם עודפים. הם באו לכנסת, הוא, אחמד טיבי, איימן עודה בני גנץ ויאיר לפיד ושאר מפלגות השמאל והצביעו נגד הצבת המצלמות.

“הם פעלו ביחד, והקימו גוש חוסם. יותר מזה, ב’ידיעות אחרונות’ הרשימה המשותפת כבר פרסמה את הדרישות שלה מגנץ, שזה ראש ועדת הכספים, ראש ועדת הפנים – יש להם דרישות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות