בן ארי חושף סודות: המועמדים זרוע שלי, ‘המפלצות’ לא ברשימה

המועמד שנפסל על ידי בג"ץ, תועד בהקלטות שפורסמו בחדשות 12: "המועמדים ששובצו ברשימה לא מזיזים יד ורגל בלי לשאול אותי. הם לא שולחים סמס בלי להתייעץ איתי. אלה ילדים של. הם גדלו אצלי" • ומה התוכניות?
חרדים 10
י"ג אלול התשע"ט / 13.09.2019 02:19

בג”ץ אמנם פסל אותו, אבל הח”כ לשעבר ד”ר מיכאל בן ארי, מבהיר כי מי שהוצבו ברביעייה הראשונה של ‘עוצמה יהודית’ הם, למעשה, הזרוע הארוכה שלו.

“אלה ילדים שלי”, הוא אומר. “הם גדלו אצלי”.

בהקלטות מחוג בית שערך – אותם פרסמה דפנה ליאל בחדשות 12 – בן ארי נשמע אומר, כי אם המפלגה תיכנס לכנסת, הם יפעלו למנוע פתיחת עסקים בשבת, ואף יסגרו משחקי ספורט.

תחילה מתייחס בן ארי בהקלטות לראש הממשלה: “יותר קל לו לקבל (-את הרשימה) מכיוון ש’המפלצות’ לא ברשימה. אני לא ברשימה, ברוך מרזל לא ברשימה, בנצי גופשטיין לא ברשימה, הרשימה שלנו מאוד רכה”.

עם זאת, בן ארי טוען: “גם וסרלאוף וגם מאיר דוד קופרשמיט (מקום 3 ו-4 בעוצמה יהודית) הם תלמידים שלי ושל בנצי”.

לדבריו, המועמדים סרים למרותו.

“תאמין לי, אני מעדיף אחד שלא יזיז יד ורגל בלי לשאול אותי, בלי לשלוח לי הודעה: ‘מורי ורבי מיכאל, מה לעשות במקרה כזה וכזה?’. מורי ורבי, ככה אני מוגדר אצלו. הווי אומר אלה ילדים שלי, הם גדלו אצלי”.

בהקלטה מתייחס בן ארי למדיניות שיקדמו אם יכנסו לכנסת: “אנחנו נעזור לו (-לנתניהו) לסגור את העסקים בשבת. המצב הזה של פתיחת עסקים בשבת – יווצר מצב שיהודים דתיים לא יוכלו להתפרנס, הילדים שלנו לא יוכלו להתפרנס”.

בן ארי המשיך: “כל הספורט התחרותי בשבת, למה? כל הספורט הזה הוא מכניס המון כסף, לשופטים ולמאמנים. לאנשים שעובדים כל השבוע בעבודה אחרת, ובשבת הם עובדים בעבודה השנייה שלהם. זה דברים שצריך להיאבק עליהם”.

ממפלגת עוצמה יהודית נמסר בתגובה לחדשות 12: “בית המשפט העליון עשה לד”ר בן ארי עוול כאשר פסל אותו מלרוץ לכנסת והכשיר את הרשימה המשותפת תומכי הטרור. אנחנו ודאי שלא נפסול אותו וסבורים שד”ר בן ארי הוא אוהב ישראל גדול תלמיד חכם ואיש שכל כולו רצון לעזור לעם ישראל ולהגן על חיילי צה”ל.‎

“פתיחת עסקים בשבת פוגעת קודם כל בציבור החילוני. יש לא מעט עובדים שמכריחים אותם לעבוד ביום השבת ובמקום לבלות עם המשפחות שלהם הם נאלצים לעבוד בשבת ואחרת יפוטרו. זה לא יקרה במשמרת שלנו.

“באשר לספורט: אין שום סיבה שמשחקי הכדורגל לא יהיו במוצ”ש או בראשון. זכותם של דתיים ומסורתיים לראות ולשחק כדורגל ולא יכול להיות שדתיים ראויים להיות קצינים, עורכי דין ורופאים, אך לא יכולים להיות שחקני כדורגל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות