אורלי לוי נגד פרץ: להשוות את יאיר נתניהו ליגאל עמיר? יש בזה טעם רע

אורלי לוי אבקסיס מבקרת את ההודעה המתלהמת שיצאה מלשכתו של עמיר פרץ: בין ציוצו של יאיר נתניהו למעשה שעשה יגאל עמיר יש מרחק • עו"ד יורם שפטל תומך בדבריו של יאיר: "בהוראתו של יצחק רבין ירו על 900 נוסעי אלטלנה, שרובם היו ניצולי שואה, ירו עליהם כשהם קפצו למים"
חרדים 10
ח' אלול התשע"ט / 08.09.2019 09:19

אורלי לוי אברסיס מהעבודה-גשר, מבקרת בראיון שהעניקה הבוקר (ראשוון)  לניב רסקין ב’חדשות הבוקר’ את נוסח ההודעה שהוציא יו”ר מפלגתה, חבר הכנסת עמיר פרץ, בעקבות סערת ציוצו של יאיר נתניהו אודות יצחק רבין.

בהודעת עמיר פרץ נכתב, בין השאר: “משפחת נתניהו מעולם לא ירדה מהמרפסת. אני קובע פה, יאיר נתניהו מסוכן מיגאל עמיר. יגאל עמיר כבר לא ירצח אף אחד. הוא בכלא לשארית חייו. אבל הרבה יגאל עמירים קוראים עכשיו את הציוצים, מקשיבים טוב טוב להיעדר ההסתייגות ממנהיגם, האבא, ומבינים מה עליהם לעשות.

“אני קורא מפה ליועץ המשפטי לממשלה – האחריות עליך. אותי פחות מעניין שמפניות וסיגרים. אותי מעניין לעצור את הרצח הבא! רק בכוחך לעצור את הטירוף הזה. משטרת ישראל והשב”כ חייבים לפעול כדי לעצור את ההסתה המסוכנת הזאת שפוגעת בכל חלקה טובה בישראל ומכשירה את הרצח הבא.

“אגיש קובלנה פלילית פרטית כנגד יאיר נתניהו. זוהי לא הסתה כנגד יצחק רבין עליו השלום. זוהי הסתה לפגיעה בכל מי שלא חושב כמוהם. אני קורא למשטרה לפעול במהירות ובכל הכח על מנת לחסום את חשבון הטוויטר הזה לפני שיהיה מאוחר מדי”.

לוי אבוקסיס נשאלה על ידי רסקין אם היא עומדת מאחורי קביעה זו ולפיה יאיר נתניהו מסוכן יותר מיגאל עמיר, והשיבה כי היא לא שמעה את הדברים נאמרים ואם אכן יצאה הודעה שכזו – הרי שמוטב היה שלא תצא.

“אני מסכימה לקביעה שיאיר נתניהו מסוכן לדמוקרטיה, אבל אם יצאה הודעה כזו (- שנתניהו הבן מסוכן יותר מיגאל עמיר) אז אני חושבת שיש בה טעם רע ועדיף שלא תצא לעולם”.

לוי אבקסיס הוסיפה: “ההסתה יוצרת רוחות רעות ומעודדת כל מיני טיפוסים מפוקפקים לצאת, אבל בין זה לבין להשוות לרוצח ראש ממשלה במדינת ישראל יש קצת פערים. שמעתי את עמיר אומר בקולו שיאיר נתניהו מסוכן לדמוקרטיה, ועל זה אני מסכימה איתו במאת האחוזים”.

עו״ד יורם שפטל תומך הבוקר בדבריו של יאיר נתניהו נגד ראש הממשלה המנוח יצחק רבין.

“בהוראתו של רבין ירו על 900 נוסעי אלטנלה, שרובם היו ניצולי שואה, ירו עליהם כשהם קפצו למים. רבין הורה לירות על ניצולי שואה, זה הסיפור ואין בלתו. ראש הממשלה יודע איזו התנפלות תקשורתית שקרית תהיה עליו אם לא יסתייג מדברי בנו”, אמר שפטל לתחנת גלי ישראל.

כפי שדווח בחרדים 10, ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע אמש הסתייגות מהמתקפה של בנו. מטעמו של ראש הממשלה נמסר: “אני לא מסכים עם הדברים שכתב בני יאיר על יצחק רבין ז״ל. עמדותיו של יאיר הן שלו בלבד ועל דעתו”.

בנו של ראש הממשלה עורר סערה לאחר שתקף ביום שישי בחריפות בחשבון הטוויטר האישי שלו את ראש הממשלה יצחק רבין ז”ל.

“רבין עבר על החוק עשה הרצאות באמריקה בעודו עובד ציבור הרוויח הון תועפות. שעלו עליו הפיל את התיק על אשתו, וסגר את זה בשיחת סלון נעימה עם אהרן ברק. רבין רצח ניצולי שואה באלטלנה. רבין הביא לפה את ערפאת ועוד עשרות אלפי מחבלים מטוניס והביא למותם של 2000 ישראלים”, צייץ נתניהו הבן.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יאיר נתניהו
    11/09/2019 10:57
    אשר דרעי
  1. מפלגה שמצהירה הצהרה כזו חובה על הציבור למחוק אותה לגמרי מהמפה הפוליטית ומהר.
    עמיר פרץ כנראה נשאר עם המשקפת מבלי להוריד את הכיסויים.
    כאן ובכך תם סיפור מפלגת הפח אשפה.

  2. פרץ
    12/09/2019 00:06
    דוד
  3. מה קרה לך פרץ הורדת את השפם יחד עם השכל ?
    כסיל

  4. אסור לערב את רבין זל
    01/11/2019 12:41
    אנדי
  5. ההתלהמות לא פוסחת גם על מנהיגים.מנהיג שנפטר או מת אסור לערב אותו בהחלטות או מעשיי עבר.המינהג היהודי קובע שלנפטר ולמת אין כבר אחריות והוא פטור מכל מה שיהודי חי חייב.זה לא נכון ולא מכובד מכל הצדדים.המעניין שפרץ לוי מבינים שהעבודה זו מפלגה גזענית עובדה שהדירו את נאומיהם בעצרת רבין ז”ל והם ממשיכים לכשכש בזנב הפוליטי שעוד מעט מסתיים להם.